שלום,
תודה רבה על השיעור. אני חייב לציין, שהתוכן של התוכנית מאוד מעניין ואני כבר סקרן להמשך התוכנית.
להלן סיכומי לשיעור זה:
כן לשאול שאלות, תמיד!
התוכנית היא תהליך.
כמה דברים לפני שמתחילים:
1. ציניות מחוץ למשחק.
2. חוק הדגירה:
קצב התנהלות הדברים הוא אישי.
כל אחד בקצב שלו.
3. אין כאן להחזיק אצבעות. הצלחה היא לא פוקס.
הפעילות היא שלנו כדי לקדם את עצמנו.
היי מיכל תודה על הוובינר של אתמול היה מגניב עברו שעתיים פלוס בלי להרגיש.
יש לי בקשה תוכלי לחזור אלי לפרטי …
כרגע מי שעושה את התוכנית זו אני ….
ואם יש אפשרות לפתוח את התוכנית לא שכל יום יפתח לי רק ב22:20 זה נורא מאוחר …סימתי הכל עד חלק ב …ורוצה להתקדם עם החומר איך מסדרים את זה?
סימון סרטון כהושלם הוא עבור משתמש ספציפי בכל המכשירים.
ניתן תמיד לצפות בכל סרטון, כמה פעמים שרוצים, כאשר המערכת מסמנת כהושלם את הסרטון המתקדם ביותר שנצפה על ידי המשתמש.
הי מיכל
עובר על השיעורים, בינתיים בלי הילדים,רוצה להחמיא לך על הצגת הדברים בצורה אסרטיבית ונעימה.
מדוע אי אפר להתקדם למודול 3, אמרת כל אחד בקצב שלו.
איך ההפרדה בין תלמיד ה’ לתלמיד ז’
האם אפשר לבטל את סימן ה”הושלם”, כדי שהילד יתחיל מהתחלה?
שימי לי בבקשה את הלינק באינטרנט לסרט 84 ולא ל- 2010, או שאין הבדל
איך משאירים תגובה אישית שלא כולם יראו אותה?
היי, תודה רבה לך על הפירגון! 🙂
כל יום נפתח מודול חדש ובו השיעורים של אותו הנושא. התהליך מכוון פדגוגית בדרך זו, על מנת לאפשר לילדים לצפות בחומרים, לבצע את המשימות ולנהל שיח על נושא המודול, כדי להביא להפנמה מיטבית של החומרים ולא להתייחס לסרטונים כאל סרטונים לצפייה בלבד. מרגע שהמודול פתוח ניתן לחזור ולצפות בסרטונים.
ניתן להיכנס למערכת ולצפות שוב ושוב בכל סרטון שרוצים, גם אם הסרטון כבר סומן כהושלם.
ניתן לצפות בסרט קארטה קיד המקורי משנת 1984 או בסרט החדש יותר משנת 2010, המסר העיקרי בשני הסרטים הוא זהה.
תגובה אישית ניתן לשלוח אלינו לכתובת המייל [email protected]
שלום מיכל, מאוד נחמד לי בקורס והסרט היה ממש יפה! ישבנו כל המשפחה וצפינו יחד 🙂
רציתי לעבור למודול 3 והתוכנה כותבת לי שצריך להשלים צפייה באיזשהו סרטון ואני לא מבינה במה כי ראיתי את כל הסרטונים
היי, אני שמחה שאת והמשפחה נהנהיתם מהסרט!
על מנת לעבור למודול הבא צריך לסיים לצפות עד הסוף בכל סרטוני השיעור במודול הנוכחי, לתת לכל סרטון להתנגן עד הסוף לבד, מבלי לעצור אותו.
אני שמחה שהיה לך מעניין!
כדי להתקדם אל ההצלחה שאתה רוצה עבור עצמך, החשיבות היא ליישם בחיי היום שלך את הדברים שאתה לומד בתכנית שלנו.
ידע בלבד לא עושה שינוי, אלא יישום ופעולות על פי הידע החדש שאני לומד, אלו הם הדברים שמביאים לשינוי והתקדמות אל עבר התוצאות שאתה רוצה עבור עצמך.
היי, באותה משפחה עם אותו שם משתמש וסיסמה ניתן לצפות, גם במקביל, בשלושה מכשירים שונים באותו בית.
כל ילד יכול לצפות בנפרד או ביחד עם האחרים שלו ולהתקדם בקצב שלו. אני ממליצה שכל ילד ירשום לעצמו היכן בתוך השיעורים הוא עוצר על מנת שידע מהיכן להתחיל בכניסה הבאה למערכת, כי המערכת מסמנת את הסרטון המתקדם ביותר שנצפה בכל הצפיות כסרטון אחרון שנצפה.
דפי המשימה הנמצאים בכל שיעור ניתנים להדפסה/הצגה על מסך המחשב כמה פעמים שתרצו וגם אותם כל ילד יכול לעשות בנפרד.
היי, יונתן בן 14. אהבתי את השיעורים ומסכים עם הרעיונות שאתם מלמדים פה. אין לי בעיה להשאיר ציניות מחוץ לזה אבל אני לא מסכים שציניות היא בהכרח תכונה שלילית. אני רואה ציניות כסוג של הומור, לא בהכרח כדרך להגיד דברים רעים על מישהו. תודה על השיעורים. אהבתי מאוד.
התובנות של יובל (כיתה ג’, עולה לד’- מלווה – ריקי, חברה של אמא)
מה אתה לומד ממערכת היחסים בין דניאל למר מיאגי:
1. לא משנה איך התחלת את החיים, אתה יכול להצליח
2. אם אתה תנסה, אתה יכול
3. מה מיאגי מלמד את דניאל שיעורי חיים
4. יש הרבה דרכים ללמוד ולהגיע להישגים
5. אם משתפים פעולה עם מאסטר אז יכולים להביס אפילו מפלצת (מתכוון ללטוני ולמאמן שלו)
היה לנו מפגש מופלא ממש. תודה רבה
היי זאת הילה עשיתי צעד גדול לחלום שלי שחקנית תניס והמאמן שלי שלך אותי לכבוצת ילדים שחקנים שהם הכי טובים בארץ יש אחת לגלי 10 הכי טובה בארץ ולגיל 12 ואני בסי הלחץץץ
היי הילה, מציאת חברה טובה זו מטרה מצויינת.
בהמשך התכנית, במודול 12 העוסק בשיטת הפעולה בנבחרת החוקרת, תוכלי לקבוע זאת כיעד עבורך, ולהתקדם אל השגתו בעזרת השיטה שאני מלמדת שם.
בהצלחה!
שלום,
תודה רבה על השיעור. אני חייב לציין, שהתוכן של התוכנית מאוד מעניין ואני כבר סקרן להמשך התוכנית.
להלן סיכומי לשיעור זה:
כן לשאול שאלות, תמיד!
התוכנית היא תהליך.
כמה דברים לפני שמתחילים:
1. ציניות מחוץ למשחק.
2. חוק הדגירה:
קצב התנהלות הדברים הוא אישי.
כל אחד בקצב שלו.
3. אין כאן להחזיק אצבעות. הצלחה היא לא פוקס.
הפעילות היא שלנו כדי לקדם את עצמנו.
אני שמחה מאוד לשמוע שהתכנית מסקרנת ומעניינת אותך! התובנות שלך מצויינות ואני מאחלת לך המשך צפייה פוריה!
כיף לי ללמוד ולהבין
אני שמחה מאוד לשמוע! כל הכבוד לך על הלמידה!
זה ממש כיף ללמוד ולהבין
אני מאוד שמחה לשמוע, כיף שהצטרפת לתכנית!
היי מיכל היה לי ממש כיף לראות את הסירטון הבנתי לעומק את הכללים ואת החוקים ונשמע כיף 🙂
אני ממש שמחה לשמוע! 🙂
היי מיכל תודה על הוובינר של אתמול היה מגניב עברו שעתיים פלוס בלי להרגיש.
יש לי בקשה תוכלי לחזור אלי לפרטי …
כרגע מי שעושה את התוכנית זו אני ….
ואם יש אפשרות לפתוח את התוכנית לא שכל יום יפתח לי רק ב22:20 זה נורא מאוחר …סימתי הכל עד חלק ב …ורוצה להתקדם עם החומר איך מסדרים את זה?
היי מיטל, תודה רבה על המילים החמות לגבי הוובינר!
את מוזמנת בבקשה לכתוב לי בפרטי למייל [email protected]
זה ממש מושך ללמידה לא יודעת למה אבל זה כיף לצפות וממש קל להפנים את הקודים
נפלא, אני ממש שמחה לשמוע! 🙂
היי מיכל ישלי שאלה לא הבנתי מזה דגירה
היי, הפעולה של התרנגלות כשהיא יושבת על הביצים שלה כדי שיבקעו מהן האפרוחים, פעולה זו נקראת דגירה.
למדתי כאן הרבה דברים מעניינים מאוד
מעולה! אני שמחה מאוד לשמוע 🙂
מיכל שלום וברכה
אנו בבית לא רואים סרטים ואין באפשרותי להראות לילדי את הסרט
היי, אין חובה לצפות בסרט. אתם יכולים לצפות בסרטון השיעור הבא ובו אני מסבירה את סיפור הסרט ואת המסר המרכזי שחשוב לנו להמשך התכנית.
נפלא
🙂
האם סימון ההושלם הוא לכל מכשיר בנפרד או לשם משתמש, כלומר אם תלמיד א הגיע למודול 4 ותלמיד ב למודול 6 כל אחד יראה רק את המודולים שהוא השלים?
סימון סרטון כהושלם הוא עבור משתמש ספציפי בכל המכשירים.
ניתן תמיד לצפות בכל סרטון, כמה פעמים שרוצים, כאשר המערכת מסמנת כהושלם את הסרטון המתקדם ביותר שנצפה על ידי המשתמש.
אבל קיבלנו שם משתמש אחד לכל המכשירים, ואני מעוניין שכל ילד ינהל את עצמו לבד.
האם אפשר לקבל מספר שמות משתמש – כך שיהיה משתמש ספציפי לכל ילד?
כל רכישה של התכנית היא עבור משתמש אחד, המאפשר שימוש עבור שלושה ילדים בשלושה מכשירים שונים, גם במקביל.
הי מיכל
עובר על השיעורים, בינתיים בלי הילדים,רוצה להחמיא לך על הצגת הדברים בצורה אסרטיבית ונעימה.
מדוע אי אפר להתקדם למודול 3, אמרת כל אחד בקצב שלו.
איך ההפרדה בין תלמיד ה’ לתלמיד ז’
האם אפשר לבטל את סימן ה”הושלם”, כדי שהילד יתחיל מהתחלה?
שימי לי בבקשה את הלינק באינטרנט לסרט 84 ולא ל- 2010, או שאין הבדל
איך משאירים תגובה אישית שלא כולם יראו אותה?
היי, תודה רבה לך על הפירגון! 🙂
כל יום נפתח מודול חדש ובו השיעורים של אותו הנושא. התהליך מכוון פדגוגית בדרך זו, על מנת לאפשר לילדים לצפות בחומרים, לבצע את המשימות ולנהל שיח על נושא המודול, כדי להביא להפנמה מיטבית של החומרים ולא להתייחס לסרטונים כאל סרטונים לצפייה בלבד. מרגע שהמודול פתוח ניתן לחזור ולצפות בסרטונים.
ניתן להיכנס למערכת ולצפות שוב ושוב בכל סרטון שרוצים, גם אם הסרטון כבר סומן כהושלם.
ניתן לצפות בסרט קארטה קיד המקורי משנת 1984 או בסרט החדש יותר משנת 2010, המסר העיקרי בשני הסרטים הוא זהה.
תגובה אישית ניתן לשלוח אלינו לכתובת המייל [email protected]
שלום מיכל, מאוד נחמד לי בקורס והסרט היה ממש יפה! ישבנו כל המשפחה וצפינו יחד 🙂
רציתי לעבור למודול 3 והתוכנה כותבת לי שצריך להשלים צפייה באיזשהו סרטון ואני לא מבינה במה כי ראיתי את כל הסרטונים
היי, אני שמחה שאת והמשפחה נהנהיתם מהסרט!
על מנת לעבור למודול הבא צריך לסיים לצפות עד הסוף בכל סרטוני השיעור במודול הנוכחי, לתת לכל סרטון להתנגן עד הסוף לבד, מבלי לעצור אותו.
אני לא בדיוק מבין כל עוד אני יעשה את הקורס ההצלחה שלי בטוחה?
ודרך אגב תודה לך היה מאוד מעניין
אני שמחה שהיה לך מעניין!
כדי להתקדם אל ההצלחה שאתה רוצה עבור עצמך, החשיבות היא ליישם בחיי היום שלך את הדברים שאתה לומד בתכנית שלנו.
ידע בלבד לא עושה שינוי, אלא יישום ופעולות על פי הידע החדש שאני לומד, אלו הם הדברים שמביאים לשינוי והתקדמות אל עבר התוצאות שאתה רוצה עבור עצמך.
תודה לך מיכל הבן שלי מתקדם התקדמות טובה וחזקה בדרך הצלחה….אף בעם תודה❤️❤️.
היי, אני שמחה מאוד לשמוע על ההתקדמות של הבן, כל הכבוד לו! 🙂
את מורה טובה
תודה רבה! 🙂
היי מיכל
איך אני יכולה ליצור משתמש גם ל2 הילדים האחרים אחרים שלי?
היי, באותה משפחה עם אותו שם משתמש וסיסמה ניתן לצפות, גם במקביל, בשלושה מכשירים שונים באותו בית.
כל ילד יכול לצפות בנפרד או ביחד עם האחרים שלו ולהתקדם בקצב שלו. אני ממליצה שכל ילד ירשום לעצמו היכן בתוך השיעורים הוא עוצר על מנת שידע מהיכן להתחיל בכניסה הבאה למערכת, כי המערכת מסמנת את הסרטון המתקדם ביותר שנצפה בכל הצפיות כסרטון אחרון שנצפה.
דפי המשימה הנמצאים בכל שיעור ניתנים להדפסה/הצגה על מסך המחשב כמה פעמים שתרצו וגם אותם כל ילד יכול לעשות בנפרד.
היי מיכל התחלנו את הקורס ואני כבר חושב שתהיה לו השפעה ענקית על החיים שלי ושל אחים שלי
היי, אני שמחה מאוד לשמוע! 🙂
Hi Michael I have a question what is doger
“incubate”
היי מיכל אני חייב להגיד שהתחלתי את הקורס והוא מצוין! כיף בו ואני עוקב ומקשיב אחר כול סרטון וסרטון אני כבר המלצתי על הקורס המעולה שלכם!!!!!!!
תודה רבה לך על הפרגון!
אני שמחה מאוד לשמוע שאתה נהנה מהתכנית, עוקב ומקשיב לכל סרטוני השיעור! כל הכבוד לך!
היי מיכל בנתיים אני נהנת מהקורס ושמחה שיש לי אותו !!
כיף לשמוע! 🙂
נראה מצויין
שמחה לשמוע! 🙂
תרנגולת היא לא הציפור היחידה שדוגרת על הביצים, כמעט כל הציפורים דוגרות על הביצים שלהן!
נכון, תרנגולות היא דוגמה לחיה שדוגרת על ביצים, בהחלט יש עוד סוגים של עופות שעושים גם כן את פעולות הדגירה.
אני יודע מה זה לידגור יש שניי מילים קאלה לידגור במשחק וקשהתרנגול/ת דוגר/ת על הבייצה.
חוק הדגירה אכן אומר שההתקדמות בתהליך לוקחת זמן, כמו לדגור על ביצה, ושכל אחד מתקדם בקצב שלו.
היי אני עדי, בינתיים היה לי כיף, אבל לא ממש למדתי משהו עד עכשיו. היי אני אדוה, אני מאוד אוהבת את הסירטונים ששלחתם.
היי עדי ואדוה, ברוכות הבאות לתכנית שלנו! אני שמחה לשמוע שכיף לכן 🙂
!Hi it’s Hailey again and I love your videos
Hi Hailey
Great to hear you enjoy the videos
🙂
נכון לא צריך להחזיק אצבעות זה סתם מכאיב
נכון מאוד 🙂
היי, יונתן בן 14. אהבתי את השיעורים ומסכים עם הרעיונות שאתם מלמדים פה. אין לי בעיה להשאיר ציניות מחוץ לזה אבל אני לא מסכים שציניות היא בהכרח תכונה שלילית. אני רואה ציניות כסוג של הומור, לא בהכרח כדרך להגיד דברים רעים על מישהו. תודה על השיעורים. אהבתי מאוד.
היי יונתן, שמחה שהצטרפת לתכנית שלנו!
לרוב ציניות משתמשת כאמירה שלילית, אני שמחה מאוד לשמוע שאתה מצליח לעשות את האבחנה בינה לבין סוג של הומור.
היי זה שוב אני אהבתי את הסרט המשימה הייתה כיפית מקווה שהמשימות הבאות כיפיות מאוד ולמדתי מהסרט שתמיד יהיה מישהו לציידך כל הזמן
אני שמחה שאהבת את הסרט ואת המשימה ושלמדת מזה!
נכון את צודקת ב-100 אחוז ציניות מחוץ למשחק , אני אל הפעם הראשונה שראיתי את ה”קוד המנצח לצעירים” אז ישר התעניינתי וישר התחלתי ליראות סרטונים
מעולה! כל הכבוד על הפעולה המיידית!
התובנות של יובל (כיתה ג’, עולה לד’- מלווה – ריקי, חברה של אמא)
מה אתה לומד ממערכת היחסים בין דניאל למר מיאגי:
1. לא משנה איך התחלת את החיים, אתה יכול להצליח
2. אם אתה תנסה, אתה יכול
3. מה מיאגי מלמד את דניאל שיעורי חיים
4. יש הרבה דרכים ללמוד ולהגיע להישגים
5. אם משתפים פעולה עם מאסטר אז יכולים להביס אפילו מפלצת (מתכוון ללטוני ולמאמן שלו)
היה לנו מפגש מופלא ממש. תודה רבה
היי יובל, כל הכבוד לך על ביצוע מעולה של המשימה! שמחה לשמוע שהיה לכם מפגש מוצלח! 🙂
היי זאת הילה עשיתי צעד גדול לחלום שלי שחקנית תניס והמאמן שלי שלך אותי לכבוצת ילדים שחקנים שהם הכי טובים בארץ יש אחת לגלי 10 הכי טובה בארץ ולגיל 12 ואני בסי הלחץץץ
היי הילה,
ואוו! כל הכבוד לך!
ממש מדהים שהמאמן בחר בך כשחקנית טניס מצויינת!
זאת הילה את בבקשה יכולה לעזור לי למצוא חברה הכי טובה?
היי הילה, מציאת חברה טובה זו מטרה מצויינת.
בהמשך התכנית, במודול 12 העוסק בשיטת הפעולה בנבחרת החוקרת, תוכלי לקבוע זאת כיעד עבורך, ולהתקדם אל השגתו בעזרת השיטה שאני מלמדת שם.
בהצלחה!
שבותיה וישראל והודיה וחסדיה נהנו מאוד תודה רבה
כיף לשמוע!
בוקר טוב ראינו כמה שיעורים ורק עכשיו ראינו שיש משימות להשלים אז את מציעה לחזור אחורה ולראות שוב ?
כן. תחזרו בבקשה אחורה, לצפייה נוספת ותשלימו את המשימות, זה יסייע מאוד להטמעה מיטבית של התכנים.
בהמשך, תבצעו את המשימות בשוטף בסוף כל שיעור בו צופים.
עילי פרדמן.
היי עילי, נעים להכיר!
עמית ובר מוסרים שהיה מאוד מעניין עד עכשיו
היי עמית ובר, אנחנו שמחים שהצטרפתם לתכנית ושמעניין לכם!
ליאן
היי ליאן, נעים להכיר!