הי מיכל זאת זוהר ומה שהבנתי מהסרטון זה שהיה שתי בנים שרבו ואז המורה הוציא כדור כזה ושאל איה צבע כל אחד רואה בכדור אחד אמר שחור ואחד ככול וזה אומר שכל אחד רואה את הדברים שלו אחרת
פעם אני ובן דוד שלי אלכנו לקיר טיפוס ועשינו אותו מסלול ביחד ומיבחינתי הקיר היה ממוקם מאוד גבוהה ומבחנתו זה היה די נמוך והסיפור נגמר בזה שבסוף סיימתי את הקיר
אני בחברה שלי קראנו את אותו ספר והיא כל הזמן הייתה שואלת באיזה עמוד אני וזה ארגיש לי כאילו היא עושה איתי תחרות מי תגמור ראשונה את הספר, אז אמרתי לה מה אני מרגישה והיא אמרה לי שהיא בסך הכל רצתה לדעת באיזה חלק אני ובאיזה חלק היא , אחר כך היא כן שאלה אותי באיזה עמוד אני אבל לא כל הזמן
עמית
אני יודעת שאם אני רואה בעיה, אני צריכה לקחת הפסקה ולחזור רק אחרי שעבר קצת זמן ושהתרעננתי אולי, ואם גם זה לא עובד, פשוט פונים למישהו אחר. כשאני נתקלת בבעיה, ופונה למישהו אחר, הוא רואה את הבעיה הזאת פעם ראשונה! ולכן, הוא מרוענן ויכול מאוד לעזור בפתירת הבעיה.
מאי: 2 אנשים רוכבים על אופניים על הר. אחד מהאנשים בידיוק הגיע לפסגה והשני רק מתחיל. הראשון חושב לעצמו איזה כיף לי עשיתי את כול הדרך עד למעלה ועכשיו אחרי המאמצים יש לי ירידה עד למטה! איזה כיף לי .
השני חשב אוף איך אני אגיע לשם זה כול כך גבוה יקח לי לפחות יום שלם … הם פשוט היו בנקודות שונות בתהליך האחד ראה את המסלול מלמעלה והשני מלמטה.
תום: אני ואחי הקטן שיחקנו יחד , הוא נשכב עלי ושמח ואני לא שמחתי . לא היה לי כיף שהוא נשכב עלי… כל אחד מאיתנו חווה אחרת את המשחק
ראיתי פרצוף בתמונה השנייה
מעולה, תודה על השיתוף
היי מיכל אני פעם רבתי אים אחותי והיא אמרה שאני ארבצתי לה ואני אמרתי שאני לא ארבצתי לה וא היא אמרה לאמא שלי את האמת ונהינו שנינו חברות ☺☺☺
היי, אני שמחה לשמוע שאת ואחותך הסתדרתן ושאתן חברות טובות!
מיכל מאוד נהנתי מי הפרק הזה וזה גם היה די מגניה שראינו את נגן ואת האישה וגם את הפרה
אני מאוד שמחה לשמוע שנהנית מהשיעור!
הי מיכל זאת זוהר ומה שהבנתי מהסרטון זה שהיה שתי בנים שרבו ואז המורה הוציא כדור כזה ושאל איה צבע כל אחד רואה בכדור אחד אמר שחור ואחד ככול וזה אומר שכל אחד רואה את הדברים שלו אחרת
היי זוהר, הבנת מצויין את הסרטון ואת המסר שלו, כל הכבוד לך על ההתקדמות בתכנית!
פעם אני ובן דוד שלי אלכנו לקיר טיפוס ועשינו אותו מסלול ביחד ומיבחינתי הקיר היה ממוקם מאוד גבוהה ומבחנתו זה היה די נמוך והסיפור נגמר בזה שבסוף סיימתי את הקיר
כל הכבוד לך על המאמץ שהשקעת כדי לטפס את קיר הטיפוס הגבוה! אני שמחה מאוד עבורך שהצלחת!
אני בחברה שלי קראנו את אותו ספר והיא כל הזמן הייתה שואלת באיזה עמוד אני וזה ארגיש לי כאילו היא עושה איתי תחרות מי תגמור ראשונה את הספר, אז אמרתי לה מה אני מרגישה והיא אמרה לי שהיא בסך הכל רצתה לדעת באיזה חלק אני ובאיזה חלק היא , אחר כך היא כן שאלה אותי באיזה עמוד אני אבל לא כל הזמן
עמית
היי עמית, אני מאוד גאה בך שהצלחת להבין שכל אחת מכן תפסה את המציאות אחרת, נפלא גם שפנית אל החברה ואמרת לה איך את מרגישה!
פרה
מעולה!
היי מיכל
אני בכלל ראיתי בתמונה של האישה ברווז
ובתמונה של הפרה את הרצל
כל אחד רואה את זה בצורה אחרת!
אליה
היי אליה, תודה לך על השיתוף! כל הכבוד על ההבנה שכל אחד רואה את המציאות אחרת!
שלום מיכל,
ילד מהכיתה שלי כל הזמן מקלל אותי ואני רואה מהצד שלי שהוא מציק לי וכנראה שהילד רואה את המקרה אחר ושאני מציק לו
בברכה,
מיכל
היי מיכל, נפלא שהצלחת להבין שכל אחד רואה את המציאות אחרת! הסתכלות על נקודת המבט גם של הצד השני יכולה פעמים רבות לסייע למערכת יחסים טובים יותר
כלב
מעניין, תבדוק אם רואים חיה נוספת
אני רואה איש מנגן בחצוצרה
מעולה! תבדוק אם ניתן לראות דמות נוספת
בתמונה השני ראיתי בין אדם וחתול
(קוראים לי דניאלה).
היי דניאלה, תודה לך על השיתוף במה שראית בתמונה!
חיות, פנים של בן אדם,יער, דשא ורשת צידים
(אני בן 10 כיתה ה' וקוראים לי נוה כהן)
היי נוה, תודה רבה על השיתוף בכל הדברים שראית בתמונה
זה גם איש שמנגן בכלי נשיפה וגם פנים של אישה
(אני מכיר את זה מזמן)
מעולה שראית את שניהם!
עדיו לא הצלחתי לראות את הפנים של האישה
ממליצה לך לצפות שוב בסרטון ולהסתכל שוב על התמונות, מספר פעמים ולהתמקד בתמונות.
המציאות היא דבר סובייקטיבי! כל אחד רואה את הדברים אחרת!
נועם.
היי נועם, נכון מאוד! כל הכבוד לך על ההבנה המצויינת שלך את הנושא!
אני יודעת שאם אני רואה בעיה, אני צריכה לקחת הפסקה ולחזור רק אחרי שעבר קצת זמן ושהתרעננתי אולי, ואם גם זה לא עובד, פשוט פונים למישהו אחר. כשאני נתקלת בבעיה, ופונה למישהו אחר, הוא רואה את הבעיה הזאת פעם ראשונה! ולכן, הוא מרוענן ויכול מאוד לעזור בפתירת הבעיה.
דוגמה מצויינת ליתרון שקיים בכך שכל אדם רואה את המציאות אחרת 🙂
Hi it’s cnaan I agree
Great!
מאי: 2 אנשים רוכבים על אופניים על הר. אחד מהאנשים בידיוק הגיע לפסגה והשני רק מתחיל. הראשון חושב לעצמו איזה כיף לי עשיתי את כול הדרך עד למעלה ועכשיו אחרי המאמצים יש לי ירידה עד למטה! איזה כיף לי .
השני חשב אוף איך אני אגיע לשם זה כול כך גבוה יקח לי לפחות יום שלם … הם פשוט היו בנקודות שונות בתהליך האחד ראה את המסלול מלמעלה והשני מלמטה.
תום: אני ואחי הקטן שיחקנו יחד , הוא נשכב עלי ושמח ואני לא שמחתי . לא היה לי כיף שהוא נשכב עלי… כל אחד מאיתנו חווה אחרת את המשחק
היי מאי ותום, הדוגמאות שהבאתם הן דוגמאות מצויינות לכך שכל אחד תופס את המציאות אחרת! זה מעיד על כך שאתם הבנתם מצויין את הנושא, כל הכבוד!
אני ראיתי איפה שהפנים של הפרה ראש של ילד!
אני אוהב רכבות הרים!
והמסר מהסרטון הוא שכל אחד רואה את החיים מזווית שונה 😉 !.
היי, הבנה מצויינת של המסר מהשיעור! 🙂
אני ראתי ילד וחתול עליו
תודה על השיתוף, כל אחד רואה את המציאות אחרת 🙂
ראיתי בציור בן אדם ששוכב על הדשא ורק אחרי שהסברת בסרטון הצלחתי לראות את הפרה.
🙂
בריבים ,כל צד יכול לראות את המציאות מ"זווית"שונה וככה בעצם לפעמים ריב נוצר ולהרבה אנשים זה קורה בגלל שכולם תופסים את המציאות אחרת
נכון בהחלט!
ראיתי חיה
יפה!
בציור של הפרה – הדבר הראשון שראיתי היה גשר בין הר אבנים לבין סלע אחד ענקי
זה מראה שאכן כל אחד רואה את המציאות אחרת