1 מ 2

מגדלור החודש

השאר תגובה

היי קוראים לי הראל
המטרה בלימודים היא להצליח באנגלית
בתחום החברי היא להשיג חברים שתמחים בי
בתחום האישי להצליח בכדורגל

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 30 ביולי 2023 ב- 11:18

היי הראל, נפלא שיש לך מטרות בכל אחד מהתחומים. אני מאחלת לך בהצלחה בעבודה לקידום המטרות שלך במגדלור החודש!

אנה ריבקין-צמל 21 במאי 2023 ב- 20:02

היי אני אליה
המטרות שלי הן
בתחום הלימודי- להתקדם במתמטיקה במהלך החופש הגדול
בתחום החברתי- לשמור על החברויות שיש לי
בתחום האישי- ללמוד לנגן על גיטרה ופסנתר

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 21 במאי 2023 ב- 22:00

היי אליה, תודה רבה לך על השיתוף במטרות שלך בתחומים השונים. בהצלחה בעבודה על המטרות בנבחרת החוקרת!

מאיה לרמן בקר 13 באוגוסט 2022 ב- 15:53

הי מיכל, אני תום בן 12, עולה לכיתה ז’.
שלושלת הגדולים: בתחום הלימודי – לקבל מעל 88 במתמטיקה בסוף מחצית א . בתחום האישי – שאצליח ללמוד גם פסנתר וגם סקסופון במקביל במחצית א’.
בתחום החברתי – להכיר לפחות 2 חברים חדשים עד סוף מחצית א’ ולשמור על החברויות שיש לי היום.
מיגדלור החודש: לימודי- להכין שיעורי בית
אישי – להתאמן כל יום 15 דקות כשאני חוזר הביתה לפני המחשב.
חברתי – כשאפגוש ילד שאני ארצה להתחבר איתו אציא לו לצאת להפסקה ביחד.

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 14 באוגוסט 2022 ב- 16:58

היי תום, יש לך יעדים מצויינים לקידום במגדלור החודש! כל הכבוד לך!
אני ממליצה מאוד לכתוב לעצמך את התשובה לשלושת ה”מ” – מה? מי? מתי? על מנת להקל עליך את ביצוע הפעולות שיעזרו לך להגשים את היעדים הללו!

אפשר ליות בטלפון ולשחק במשחקים חכמים וביוטיוב אפשר לראות דברים שעוזרים לנו לעגיע על עבר המטרה

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 11 באוגוסט 2022 ב- 16:47

נכון, המסכים הם רק הצינור דרכם עוברים התכנים בהם אנו צופים, בהחלט אפשר לצפות דרכם בתכנים מקדמים שיעזרו לנו להגחע אל עבר המטרות שלנו!

יואל מיכאלי 10 בינואר 2022 ב- 22:19

הי מיכל רציתי לשאול אותך שאלה בקשר לבית ספר שלי אני עכשיו בתיכון והפרידו ביני לבין חברות שלי אני כבר שנה שלישית שם וממש קשה לי עם הקטע החברתי היתה לי חברה ממש טובה ששמו אותה בכיתה השניה והיא התחברה עם חברה אחרת היא ממש השתנתה היא לא קוראת לי בהפסקות ולא כל כך בקשר היא יותר עם החברה החדשה שלה אבל גם כשדיברתי איתה על זה היא לא ממש עושה משהו
אז התרחקתי קצת וניסיתי לבנות קשרים עם בנות אחרות ולא הצלחתי גם עכשיו בכיתה שלי שאני נמצאת כרגע אין לי עם מי לדבר ממש כי כולם כבר חבורות כאלה של בנות קבוצות כאלה אבל היתה משהו בכיתה שדווקא התחברנו אבל יש לה חברה ממש טובה מהכיתה השניה שהם גם שכנות והם ממש צמודות אחת לשניה גם בהפסקות ובכיתה שלה יש לה עוד שתי חברות אני רואה ממש שהיא רוצה קשר כי היא כן מנסה לדבר איתי והיא גם מסתכלת עלי רואים שהיא רוצה אבל יש את החברה שלה שכנראה מונעת ממנה עוד קשרים קיצר גם אם היא רוצה קשר זה לא יוצא לפועל היא לא תתקשר פתאום וכזה לכן זה מאוד מתסכל אותי ואני לא יודעת מה לעשות בנוגע לשני התחברויות אחת עם חברה שלי ואחת עם החדשה אני אשמח לתשובה ממך .
תודה על כל הטיפים זה מאוד מחכים ועוזר לחיים .

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 11 בינואר 2022 ב- 10:58

היי, תודה רבה לך על השיתוף. את יכולה לבחור בנושא החברתי כנושא למטרה שלך וליעד החודשי שלך במגדלור החודש.
תחשבי על פעולה קטנה שאת יכולה לעשות מול כל אחת משתי הבנות, החברה מהכיתה הקודמת והחברה מהכיתה החדשה, שאת יכולה לעשות כדי לקדם בצעד קטן את הקשר איתן.
למשל לגשת אליהן בהפסקה ולדבר איתן שיחה קצרה, לכתוב להן הודעה ולהתחיל שיחה, לחשוב על נושאים משותפים שיש לכן שיכולים להיות נושאים לשיחה כמו לדבר על מבחן קרוב, על שיעורי בית או עבודה שנתנו לכם, לדבר על מורה מסויימת, תכנית טלויזיה מעניינת וכדומה. שתהיה לך רשימת נושאים שחשבת עליהן שיכולים להתאים לשיחה.
הכי חשוב אל תחכי שהן יפנו אליך, אלא תהי את זו שיוזמת, גם אם זו שיחה קצרה של כמה דקות. פעולות מקדמות קטנות כאלה ברמה יומיומית יכולות מאוד לקדם את הקשר החברתי בינכן.
עוד רעיון שיכול לעזור הוא לפנות למורה ולבקש שבעבודה הקבטצתית הבאה היא תצוות אותך לילדה הרלוונטית וכך תוכלנו גם להיות יחד בקבוצת עבודה.

יואל מיכאלי 13 בינואר 2022 ב- 23:41

אוקי אני אנסה את זה תודה רבה על התשובה מיכל!
פשוט כבר התייאשתי כי זה כבר שלוש שנים ככה ולא קורה או מתקדם שום דבר עם זה
בגלל זה מאוד קשה לי עם זה כי אני כן מנסה לקדם את הקשר אבל זה לא הדדי מהצד השני כל הזמן זה בא ממני ולפעמים זה כבר נראה שאני צריכה לוותר על הקשר כי אולי הבת הזאת לא ממש מתאימה לי

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 14 בינואר 2022 ב- 14:24

את בהחלט יכולה לקבל החלטה שאת מוותרת על הקשר החברתי עם הילדה המסויימת הזו וממקדמת את עצמך ביצירת קשרים חברתיים עם אחרים. ברגע שאת בטוחה שעשית את ה 100% בצד שלך של הקשר, תוכלי לעבור לפיתוח קשרים עם אחרים בהרגשה טובה יותר ולהיות פתוחה לחברים חדשים

יואל מיכאלי 17 בינואר 2022 ב- 22:49

אוקי הבנתי תודה רבה מיכל ממש עזרת לי!

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 17 בינואר 2022 ב- 23:10

בשמחה רבה ובהצלחה!

רעיונות נפלאים, תודה לכם! רק הערה קטנה: לשאול ספרון מהספריה ולא להשאיל. הספרנית משאילה ואנחנו שואלים. לתשומת לבכם:-) ושוב תודה על הרעיונות הנהדרים!

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 21 בספטמבר 2021 ב- 19:58

נהדר שאהבתם! תודה על ההערה 🙂

היי שמי אביטל
המטרה שלי בתחום האישי היא להיות רקדנית
בתחום הלימודי היא להשתפר בעברית

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 5 בספטמבר 2021 ב- 10:51

היי אביטל, נפלא שיש לך מטרות גדולות! אני ממליצה לך לנסח את המטרות בצורה מדוייקת יותר, בדומה לתכנת ניווט שצריך לכתבו בה עיר, רחוב, מספר בית. ולענות על כל שאלות ה”למה”. ואז תוכלי לכתוב את תכנית הפעולה במגדלור החודש בעזרת השאלות “מה”, “מי”, “מתי”.

עידו ברוקנטל 5 באוגוסט 2021 ב- 22:51

היי אני אליה
המטרה שלי בתחום האישי היא לבנות חדר גיימינג בשנתיים הקרובות
המטרה בתחום הלימודי היא להתקבל לדוברי האנגלית בבית ספר שלי בשנה הקרובה

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 6 באוגוסט 2021 ב- 17:02

היי אליה, תודה רבה לך על השיתוף במטרות שלך, הן נשמשעות מטרות ממש מרגשות! עבודה לפי תכנית הפעולה במגדלור החודש תקדם אותך להצליח במטרות הללו!

היעד שלי לסוף המחצית היא לקבל תעודת היצתינות שצריך לקבל מעל ממוצע 90 בחטיבת הביינים

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 30 במרץ 2021 ב- 15:05

זו מטרה מצויינת בתחום הלימודי בשלושת הגדולים לסוף מחצית ב’! במגדלור החודש כדאי לבחור בכל חודש יעד קטן שיוכל לקדם אותך למטרה הגדולה הזו.

היי מיכל קוראים לי ליאור והאמת שזה לא כל כך קשור לשיעור אבל עכשיו שאני באולפנה יש לי קצת יותר עומס לימודי ויותר קשה לי להתמיד בקוד המנצח יש לך אולי שיטה שאני יכולה בעזרתה גם להמשיך להתמיד בקוד המנצח אבל מצד שני לעמוד בלוח הזמנים שלי ?

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 1 במרץ 2021 ב- 21:45

היי ליאור, יש לנו קורס התמחות מיוחד של ניהול (ב)זמן שבו אנחנו לומדים איך לנהל את עצמנו נכון בתוך הזמן, והשיטה הזו יכולה לעזור לך בעניין זה.

Hi it’s cnaan
מי i need to read a book of Hebrew
מה I am going to read one chapter a day with my mom
מתי I am going to read in school

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 19 בפברואר 2021 ב- 11:32

Hi, Excellent answer to the questions to be made at this month’s Lighthouse. I recommend that you also set precise times so that it will be easier to measure the performance of the task.

היי מיכל
כחלק מהתהליך של “שלושת הגדולים” ו-“מגדלות החודש” זה טוב לקרוא אותם ביחד עם כרטיסיות הצעירים לפני השינה?

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 15 בדצמבר 2020 ב- 10:22

היי, כן בהחלט, אתה יכול להוסיף את הקריאה שלהם לקריאת הכרטיסיה.

מיגדלוד זה מגדל שבראשו יש פנס ענק שמנחה ספינות איפה היבשה כדי שלא יתנגשו בה.

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 14 בדצמבר 2020 ב- 19:13

נכון מאוד!
מגדלור החודש, בדומה למגדלור עבור הספינות, הוא יהיה האור שמכוון אותנו להתקדם אל עבר המטרות והיעדים שלנו במהלך החודש.

היי מיכל,
במטרה של החודש בתחום הלימודי נתת דוגמא של לקרוא כול יום 2 דפים באנגלית.
ובשאלה “מה” גם אמרת לקרוא כול יום 2 דפים באנגלית.
ולא הבנתי מה שונה בין המטרה החודשית לבין השאלה ” מה”
אז מה יכולה להיות התשובה ל- “מה” אם היעד החודשי הוא לקרוא 2 דפים באנגלית?
תודה על העזרה, שלמה

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 10 בדצמבר 2020 ב- 20:59

היי שלמה, היעד החודש יכול להיות לקרוא שני דפים בספר באנגלית כל יום לאורך החודש. השאלה “מה” רלוונטית לאיזו פעולה אני צריך לעשות ובדוגמה הזו הפעולה היא קריאה של שני דפים באנגלית כל יום. ברגע ששהפעולה תתבצע ברמה יומית, כך ניתן יהיה להשלים את יעד החודש.

שירה בן נפתלי 2 באוגוסט 2020 ב- 16:23

היי מיכל , כתבתי את היעדים ואת המטרות ה”קטנות” שלי לחודש אוגוסט. כשאגיע לסופו של החודש אם סיימתי את כל המטרות אעדכן בהמשך?.

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 2 באוגוסט 2020 ב- 17:38

כל הכבוד לך! אמתין בשמחה לעדכון שלך 🙂

היי מיכל!
קבעתי את היעדים שלי, פירטתי אותן במגדלור של אמצע אוגוסט. אשתף כשאגיע לשם!

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 12 ביולי 2020 ב- 16:51

נפלא! כל הכבוד לך על קביעת היעדים והעבודה עם מגדלור החודש!

דניאלה בת 9
היעדים שכתבתי הם יעדים לשבוע הקרוב:
1. בתחום הלימודי- אני קוראת כל יום 20 דקות אחרי ארוחת צהריים + מסכמת את הפרק אם סיימתי אותו, וממשיכה לקרא את הפרק הבא עד שיעברו 20 דקות ככה כל יום.

2. בתחום האישי- אני מכינה רשימה של לפחות 20 רעיונות לתחביבים. משוטטת באינטרנט לחפש רעיונות וגם שואלת כל מיני אנשים אם יש להם רעיונות.

3. בתחום החברתי – מזמינה חברה אחת לפליידייט השבוע

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 26 ביוני 2020 ב- 10:54

דניאלה – את אלופה! יישום מעולה של יעדים שבועיים קטנים להתקדמות אל עבר המטרות הגדולות!

שרון ברזילי 1 ביוני 2020 ב- 10:17

היי מיכל את תמיד שמה למטה בתיאור דפים שצריך להדפיס מה עושה מי שאין לו מדפסת איך הוא אמור לעשות את דפי העבודה או להדפיס את הכרטיסיות?

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 1 ביוני 2020 ב- 20:52

היי, אם אין מדפסת ניתן לפתוח את הקובץ של דף המשימה על המחשב ולענות על המשימות במחברת.
אותו דבר לגבי כרטיסיות הצעירים, אני ממליצה לך גם להעתיק את התוכן של הכרטיסיות למחברת ואז ניתן יהיה לקרוא בערב לפני השינה את תוכן הכרטיסיות מהמחברת ולא רק ממסך המחשב.

השאר תגובה