היי אני מאי , אני הייתי מוסיפה במנגנון שמביא לתוצאות שלנו עוד משהו בין הרגשות לפעולות הייתי מוסיפה החלטות בגלל שברגע שיש לנו רגש ורוצים לעשות פעולה בעקבותיו מקבלים החלטה לאיזה פעולה לעשות מה לעשות החלטה לאיזה פעולה לעשות שתביא לתוצאות שאנחנו רוצים.
היי קוראים לי בתיה ורציתי לשתף מה עשיתי בדף עבודה
מחשבות: תמיד רציתי להיות בסטודיו לרקוד
רגשות: מאוד רציתי, וממש הייתי שמחה אם הייתי הולכת פעם.
פעולות: אז לקחתי את עצמי בידיים ואמא שלי לקחה אותי לאחד הסטודיום המצליחים.
תוצאות: והיום עברתי לנבחרת תחרותית אחרי חודש שהייתי בקבוצה בסיסית שזה נדיר לעבור כל כך מהר לנבחרת והיום אני מאושרת במקום של איפה שאני נמצאת.
היי ליאל, כל הכבוד לך על ההתקדמות בלימוד התכנית! אני שמחה מאוד לשמוע שהשיעורים מעניינים עבורך וזה מצויין שאת כותבת לעצמך דברים מרכזיים, המחברת תשמש אותך גם בעתיד.
היי, לאחר סיום הצפייה בכל סרטון יש ללחוץ על כפתור סמן כהושלם ואז ניתן לעבור לשיעור הבא. לאחר סימון כל השיעורים במודול כהושלמו, ניתן להתקדם אל המודול הבא
המשימה שלי:
דנה והכדורסל
ביום ראשון בבוקר דנה הלכה לבית הספר ולמדה מדעים חשבון ושפה. בהפסקה דנה הלכה לשחק עם החברות, הן קפצו בחבל. דנה לא אוהבת לקפוץ בחבל אז חשבה מה לעשות ואז עלה למוחה רעיון ללכת לשחק עם הבנים כדורסל. דנה פתאום הרגישה מאוד נבוכה כי היא הבת החידה, דנה אמרה לעצמה שזה לא משנה ובסוף החליטה שהיא הולכת לשחק . היא עזבה את הבנותוהלכה לשחק כדורסל עם הבנים. היא שיחקה כל ההפסקה כדורסל עם הבנים ומאוד נהנתה.
שאלת המנצחים האם זה מקדם אותי, יכולה מאוד לעזור כאן. האם זה מקדם אותך להיות בלחץ לפני התחרות? או להיפך, לחץ עלול לפגוע בתוצאות של התחרות. בהתאם לתשובה שלך, ניתן לבחור פעולות מקדמות אחרות, למשל לעסוק במשהו שמעלה לך את האנרגיה כמו לשמוע מוסיקה. נלמד על הנושא הזה במודול 10 בהמשך התכנית.
כל מחשבה גורמת לי לרגש כלשהו, הרגש גורם לי לעשות פעולה ופעולה גורמת לתוצאה.
שני הדברים היחיד שאני שולט עליהן הם המחשבה והפעולה. הרגש הוא תוצאתי מהמחשבה והתוצאה היא תוצאתית מהפעולה.
הרגש שנוצר מהמחשבה הוא אישי ושונה עבור כל אדם.
בדוגמה שנתת, המחשבה של אני רוצה להצליח, גורמת לאדם לרגש חיובי כלשהו, זה יכול להיות לדוגמה שמחה, אושר, התלהבות וכדומה, והרגש הזה מניע את האדם לעשות פעולה כלשהי.
שלום מיכל לי קוראים שלמה ויש כמה דברים שלא הבנתי:
אפשר עוד דוגמאות לדברים הקורים ביום יום שמפעילים את התהליך שדברת עליו?
כשהסברת בסרטון על איך המחשבות משפיעות בסופו של דבר על התוצאות(בפעולות של לבכות ולחייך) הבנתי איך ה”מחשבות” הופכות ל”פעולות” אבל איך זה מתקשר לתוצאות (כי אתה לא משיג שום דבר מהבכי או מהחיוך)?
הסברת בסרטון על על זה שאנחנו עומדים ללמוד לשלות על הפעולות שלנו לפני הרגשות כי זה יותר קל אבל בגלל שזה תהליך לא כדאי להתחיל מהתחלה, מ”הפעולות”?
היי שלמה, אנחנו יכולים לשלוט רק בשני דברים – במחשבות שלנו ובפעולות שלנו.
שליטה בפעולות היא קלה יותר מאשר שליטה במחשבות (כמו בדוגמה של הפיל הורוד). לכן אנחנו קודם לומדים לשלוט בפעולות ובהמשך, במודול 15, נלמד איך לשלוט במחשבות.
כל דבר שקורה לנו בחיים זו תוצאה – ציון במבחן, מערכת יחסים עם חבר, ריב עם אח שלי, ארוחה טעימה ועוד ועוד. לכל תוצאה קדם המעגל של תכנת ההפעלה – מחשבות – רגשות – פעולות – תוצאות. והתוצאה גורמת למחשבה חדשה ואז המעגל ממשיך שוב, כי זה מחזורי.
היי, השלבים בתכנת ההפעלה הם תמיד מחשבה-רגש-פעולה-תוצאה.
אירוע מסויים גורם למחשבות שליליות.
המחשבות גורמות לרגשות של עצב.
הרגשות גורמים לפעולה של בכי.
הפעולה של הבכי גורמת לתוצאה של דמעות זולגות.
שלום,
רציתי לשאול שאלה בסרטון אמרת שאנחנו שולטים על הפעולות והמחשבות שלנו אז רציתי לשאול
איך אנחנו יכוליםנבמחשבות שלנו?
לדוגמה: אני רואה איש במחשבות ישר אני חושב על מה אני רואה בזכות העיניים.
ואם אנחנו שולטים בפיולות איך אנחנו לא שולטים בתוצאות?
הרי פעולות מניבות לתוצאות לפי המעגל אז אם אני שולט במשהו אחר שקדם לתוצאות מזה אני מבין שאל התוצאות של האירוע אני בא עם השליטה של הפעולות מה שעוזר לי לשלוט בתוצאות.
היי, אכן אנחנו יכולים לשלוט במחשבות ובפעולות שלנו.
בפעולות קל יותר לשלוט מאשר במחשבות, לכן בשלב הראשון לימדתי את הדרך לשלוט בפעולות בעזרת תכנת ההפעלה ושאלת המנצחים האם זה מקדם אותי.
בהמשך התכנית, במודול 15, אני מלמדת אתכם את השיטה כיצד לשלוט במחשבות שלנו. יש למה לצפות 🙂
שלום אני נגה אני חושבת שאפשר לישלוט על המחשבה כי אם את אומרת לי לחשוב על פיל ורוד אני אחשוב על פיל כחול ואז לא תהיה לי במחשבה פיל ורוד:)
(אני צירתי פיל ורוד) מתי שאמרת (בטוח ) לא תצירו פיל ורוד.
היי מיכל זאת שחר השיעור הזה הוא שיעור ממש חשוב לחיים ואני למדתי ממנו הרבה אני רוצה לתת למחנכת שלי את הרעיון להעביר את השיעור הזה כי לכיתה שלי יש קצת בעיות משמעת???? אז בקיצר השיעורים ממש מעניינים ואני אוהבת לשמוע אותם…. תודה אני ימשיך להתכתב איתך בצ׳אט אה ושחכתי להוסיף אני בכיתה ה׳ ואם טליה לא כתבה???? אז היא בכיתה ב׳
היי מיכל אלה טליה ושחר(סוף כל סוף איה איתי בצאט) אז אני רוצה לומר תודה על השיעור אזה כי לימדנו את החינו הקטן רן לימדנו אותו את זה כי אוה כל הזמן מרביץ לנו אז החלטנו לאראות לו שזה לא נחוץ ושאפשר ליפתור את המריבות בדרכים שונותואוה הקשיב ממממממממש יפה
באמת חשוב מאוד שתהיה לנו מטרה על מנת שנוכל להתקדם.
המטרה מתחילה בחשיבה על מה אני באמת רוצה ואילו תוצאות אני רוצה לקבל בחיים. אנחנו נעבוד בהמשך התכנית, במודולים של הנבחרת בחוקרת על קביעת מטרות.
הרגשות הם תוצאה של המחשבות שלנו, לכן השליטה היא במחשבות ואז מגיעים הרגשות.
אין לנו שליטה ישירה רק על הרגשות.
תמיד יש מחשבה שקודמת לרגש וגורמת לרגש להופיע אצלנו.
הכוונה היא שהרגשות הם תוצאה של המחשבות שלנו, לכן השליטה היא במחשבות ואז מגיעים הרגשות.
אין לנו שליטה ישירה רק על הרגשות.
תמיד יש מחשבה שקודמת לרגש וגורמת לרגש להופיע אצלנו.
נעמי זמבוקה : אני הייתי רוצה לחלום על פיל ורוד
🙂
היי אני מאי , אני הייתי מוסיפה במנגנון שמביא לתוצאות שלנו עוד משהו בין הרגשות לפעולות הייתי מוסיפה החלטות בגלל שברגע שיש לנו רגש ורוצים לעשות פעולה בעקבותיו מקבלים החלטה לאיזה פעולה לעשות מה לעשות החלטה לאיזה פעולה לעשות שתביא לתוצאות שאנחנו רוצים.
היי מאי, קבלת החלטה זו בהחלט דוגמה לפעולה אותה אנחנו מבצעים. כל הכבוד לך על הבנה מצויינת של נושא תכנת ההפעלה!
אין מהממיםםםםםםםםםםםם
ילדתי למדה מזה המון❤️❤️❤️
אני שמחה מאוד לשמוע, תודה רבה על הפרגון!
דווקא כשאת אמרת לא לחשוב על פיל ורוד הצלחתי לא לחשוב עלוי ובמקומו חשבתי על אופנוע ירוק
מעולה! 🙂
היי אני נועם .ואני מתאר את העט שלי כחול כמו חלל.
הרבה כוכבים והרבה תמונות של חברים ומשפחה.
היי נועם, העט שלך נשמע עט מיוחד מאוד! תשמור אותו אצלך כשאתה כותב את הסרט של חייך!
שלום רב אני גיא ואני רוצה עט אדום עם כוכבים וקבוצת באר שבע ו תמונות של המשפחה ושל חברים ותמונות של דברים הכיפים
היי גיא, העט שלך נשמע מיוחד מאוד וכולל דברים שמאוד חשובים לך, תזכור שאתה רוצה לשמוע אותו אצלך כשאתה כותב את הסרט של חייך!
איך יודעים עם השיטה עובדת או לא?
הדרך הטובה ביותר היא מבחן התוצאה. לפעול על פי השיטה של תכנת ההפעלה, שאנחנו לומדים במודול הזה, ולראות את התוצאות שמשתנות לטובה לפי הרצון שלך
היי קוראים לי בתיה ורציתי לשתף מה עשיתי בדף עבודה
מחשבות: תמיד רציתי להיות בסטודיו לרקוד
רגשות: מאוד רציתי, וממש הייתי שמחה אם הייתי הולכת פעם.
פעולות: אז לקחתי את עצמי בידיים ואמא שלי לקחה אותי לאחד הסטודיום המצליחים.
תוצאות: והיום עברתי לנבחרת תחרותית אחרי חודש שהייתי בקבוצה בסיסית שזה נדיר לעבור כל כך מהר לנבחרת והיום אני מאושרת במקום של איפה שאני נמצאת.
היי בתיה, כל הכבוד לך על יישום מעולה של תכנת ההפעלה! אני גאה בך מאוד על ההישג המצוין שלך בתחום הריקוד!
תודה רבה
היי,
עומר שואל האם שליטה בפעולות בעצם אומר שנצליח לשלוט גם בדמעות כשנרצה לבכות?
היי עומר, שליטה בתכנת ההפעלה בהחלט יכןלה לאפשר לשלוט גם בדמעות, נלמד על זה בהמשך התכנית כאשר נדבר על שליטה במחשבות, שהן אלו שמובילות לרגשות שלנו
היי אני ליאל
השיעורים ממש מרתקים ומעניינים.
המחברת שלי מלאה רק מ-5 מודולים אני חושבת אצטרך הרבה מחברות עד סוף העונה תודה.
היי ליאל, כל הכבוד לך על ההתקדמות בלימוד התכנית! אני שמחה מאוד לשמוע שהשיעורים מעניינים עבורך וזה מצויין שאת כותבת לעצמך דברים מרכזיים, המחברת תשמש אותך גם בעתיד.
זה שיאור החי תוב בחים
אני שמחה מאוד לשמוע!
אני חשב על פל ברד
🙂
הי מיכל, אני עידו היום קיבלתי הצטינות מהמורה
היי עידו, כל הכבוד לך על ההישג המרשים! אני מאוד שמחה בשבילך 🙂
הי,
אני איתן גולדנברג, כשאמרת לחשוב על פיל ורוד, בכלל לא חשבתי על פיל ורוד, חשבתי על פיל אפור שאוכל גלידה עם חברים שלו אחד קרו לויונתן
היי איתן, נפלא! זה מאמן אותך לשלוט במחשבות שלך.
נתקלנו באותה בעיה, השלמנו את השיעורים במודול 4, מסומן בוי, אבל מודול 5 אומר לחזור למודול הקודם.
היי, צריך לסמן בסוף כל שיעור את השיעור על כפתור “הושלם” ואז בסוף השיעור האחרון של המודול שמסומן כהושלם ניתן לעבור למודול הבא
שלום,
יש לנו בעיה במודול 4 – צפינו בשלושת השיעורים עד הסוף, אך עדין מסומן רק חצי עיגול בירוק ובמעבר למודול הבא רשום “אנא חזור והשלם את השיעור הקודם”.
היי, לאחר סיום הצפייה בכל סרטון יש ללחוץ על כפתור סמן כהושלם ואז ניתן לעבור לשיעור הבא. לאחר סימון כל השיעורים במודול כהושלמו, ניתן להתקדם אל המודול הבא
המשימה שלי:
דנה והכדורסל
ביום ראשון בבוקר דנה הלכה לבית הספר ולמדה מדעים חשבון ושפה. בהפסקה דנה הלכה לשחק עם החברות, הן קפצו בחבל. דנה לא אוהבת לקפוץ בחבל אז חשבה מה לעשות ואז עלה למוחה רעיון ללכת לשחק עם הבנים כדורסל. דנה פתאום הרגישה מאוד נבוכה כי היא הבת החידה, דנה אמרה לעצמה שזה לא משנה ובסוף החליטה שהיא הולכת לשחק . היא עזבה את הבנותוהלכה לשחק כדורסל עם הבנים. היא שיחקה כל ההפסקה כדורסל עם הבנים ומאוד נהנתה.
דוגמה מצויינת לבחירה בפעולות המקדמת ושינוי התוצאה לתוצאה רצויה! כל הכבוד!
אפשר לא לחשוב על פיל ורוד אני הצלחתי פשוט חשבתי על משהו אחר
כל הכבוד לך שהצלחת לשלוט על המחשבה שלך!
ומה קורה אם אני בלחץ מתחרות מסויימת מה אז אני עושה?
שאלת המנצחים האם זה מקדם אותי, יכולה מאוד לעזור כאן. האם זה מקדם אותך להיות בלחץ לפני התחרות? או להיפך, לחץ עלול לפגוע בתוצאות של התחרות. בהתאם לתשובה שלך, ניתן לבחור פעולות מקדמות אחרות, למשל לעסוק במשהו שמעלה לך את האנרגיה כמו לשמוע מוסיקה. נלמד על הנושא הזה במודול 10 בהמשך התכנית.
דוגמא למצב ביום יום:
1. מחשבה- איזה כיף לי
2. רגש- שמחה
3. פעולה- חיוך
4. תוצאות- אני שמח
יישום מעולה של תכנת ההפעלה האנושית! כל הכבוד!
היי מיכל הסרטון היה מהנה מאוד וגם בהתחלה לא הבנתי מה הקטע של המעגל אבל לאחר שחזרתי על הסרטון כמה פעמים הבנתי
כל הכבוד לך על הצפייה החוזרת וההבנה!
חמוד
שבוע-טוב מיכל ושוב תודה על הסרטונים ועל התשובות – לא הבנתי איך הרגש קשור כאן למעגל ?
לדוגמא “מחשבה של רוצה להצליח במשהו מסוים ” – איזה רגש עולה …
כל מחשבה גורמת לי לרגש כלשהו, הרגש גורם לי לעשות פעולה ופעולה גורמת לתוצאה.
שני הדברים היחיד שאני שולט עליהן הם המחשבה והפעולה. הרגש הוא תוצאתי מהמחשבה והתוצאה היא תוצאתית מהפעולה.
הרגש שנוצר מהמחשבה הוא אישי ושונה עבור כל אדם.
בדוגמה שנתת, המחשבה של אני רוצה להצליח, גורמת לאדם לרגש חיובי כלשהו, זה יכול להיות לדוגמה שמחה, אושר, התלהבות וכדומה, והרגש הזה מניע את האדם לעשות פעולה כלשהי.
אני הבנתי את הדוגמה של הבכי ועצבות וגם הבנתי שמחשבות קודמות לפעולות?
מעולה! כל הכבוד על ההבנה של הנושא החשוב הזה!
תוצאה זה בעצם מה שיצא בגלל משהו שנתבצע…
נכון מאוד! תוצאה מגיעה בעקבות פעולות שאנחנו עושים
שלום מיכל לי קוראים שלמה ויש כמה דברים שלא הבנתי:
אפשר עוד דוגמאות לדברים הקורים ביום יום שמפעילים את התהליך שדברת עליו?
כשהסברת בסרטון על איך המחשבות משפיעות בסופו של דבר על התוצאות(בפעולות של לבכות ולחייך) הבנתי איך ה”מחשבות” הופכות ל”פעולות” אבל איך זה מתקשר לתוצאות (כי אתה לא משיג שום דבר מהבכי או מהחיוך)?
הסברת בסרטון על על זה שאנחנו עומדים ללמוד לשלות על הפעולות שלנו לפני הרגשות כי זה יותר קל אבל בגלל שזה תהליך לא כדאי להתחיל מהתחלה, מ”הפעולות”?
היי שלמה, אנחנו יכולים לשלוט רק בשני דברים – במחשבות שלנו ובפעולות שלנו.
שליטה בפעולות היא קלה יותר מאשר שליטה במחשבות (כמו בדוגמה של הפיל הורוד). לכן אנחנו קודם לומדים לשלוט בפעולות ובהמשך, במודול 15, נלמד איך לשלוט במחשבות.
כל דבר שקורה לנו בחיים זו תוצאה – ציון במבחן, מערכת יחסים עם חבר, ריב עם אח שלי, ארוחה טעימה ועוד ועוד. לכל תוצאה קדם המעגל של תכנת ההפעלה – מחשבות – רגשות – פעולות – תוצאות. והתוצאה גורמת למחשבה חדשה ואז המעגל ממשיך שוב, כי זה מחזורי.
שלום,
רציתי לשאול למה בעצם דמעות של בכי זה פעולה ולא תוצאה? כי אתה עצוב אז התוצאה היא שאתה בוכה לא?
היי, השלבים בתכנת ההפעלה הם תמיד מחשבה-רגש-פעולה-תוצאה.
אירוע מסויים גורם למחשבות שליליות.
המחשבות גורמות לרגשות של עצב.
הרגשות גורמים לפעולה של בכי.
הפעולה של הבכי גורמת לתוצאה של דמעות זולגות.
שלום,
רציתי לשאול שאלה בסרטון אמרת שאנחנו שולטים על הפעולות והמחשבות שלנו אז רציתי לשאול
איך אנחנו יכוליםנבמחשבות שלנו?
לדוגמה: אני רואה איש במחשבות ישר אני חושב על מה אני רואה בזכות העיניים.
ואם אנחנו שולטים בפיולות איך אנחנו לא שולטים בתוצאות?
הרי פעולות מניבות לתוצאות לפי המעגל אז אם אני שולט במשהו אחר שקדם לתוצאות מזה אני מבין שאל התוצאות של האירוע אני בא עם השליטה של הפעולות מה שעוזר לי לשלוט בתוצאות.
היי, אכן אנחנו יכולים לשלוט במחשבות ובפעולות שלנו.
בפעולות קל יותר לשלוט מאשר במחשבות, לכן בשלב הראשון לימדתי את הדרך לשלוט בפעולות בעזרת תכנת ההפעלה ושאלת המנצחים האם זה מקדם אותי.
בהמשך התכנית, במודול 15, אני מלמדת אתכם את השיטה כיצד לשלוט במחשבות שלנו. יש למה לצפות 🙂
שלום אני נגה אני חושבת שאפשר לישלוט על המחשבה כי אם את אומרת לי לחשוב על פיל ורוד אני אחשוב על פיל כחול ואז לא תהיה לי במחשבה פיל ורוד:)
(אני צירתי פיל ורוד) מתי שאמרת (בטוח ) לא תצירו פיל ורוד.
🙂
את ניראת אמא טובה ואת מלמדת טוב
תודה רבה על הפירגון! 🙂
ממש מעניין אני מחכה להמשך (איתמר)
היי איתמר, אני שמחה מאוד לשמוע! 🙂
היי מיכל
הסרטון לא עולה לי , עד עכשיו לא היתה לי בעיה והיום הסרטון לא עולה
עידן דור
היי עידן, סבירות גבוהה שמדובר בבעיית אינטרנט בבית. תבדוק בבקשה שחיבור האינטרנט חזק ויציב. אפשר גם לנסות להיכנס ממחשב אחר.
היי ממש תודה אני רואה את הסרטונים כמה פעמים ממש כיף ללמוד דברם חדשים
אני מאוד שמחה לשמוע שכיף לך ללמוד בתכנית דברים חדשים! 🙂
תודה אסרתון הזה לימד אותי על אצמי יותר
אני שמחה מאוד לשמוע שזה עזר לך ללמוד על עצמך יותר!
ויש אפשרות להעביר את הסרטון לוואצאפ?
לא ניתן להעביר את הסרטון בוואטסאפ, הסרטונים קיימים רק כאן בתוך התכנית
היי מיכל זאת שחר השיעור הזה הוא שיעור ממש חשוב לחיים ואני למדתי ממנו הרבה אני רוצה לתת למחנכת שלי את הרעיון להעביר את השיעור הזה כי לכיתה שלי יש קצת בעיות משמעת???? אז בקיצר השיעורים ממש מעניינים ואני אוהבת לשמוע אותם…. תודה אני ימשיך להתכתב איתך בצ׳אט אה ושחכתי להוסיף אני בכיתה ה׳ ואם טליה לא כתבה???? אז היא בכיתה ב׳
היי שחר, אני שמחה לשמוע שאת נהנית בשיעורים! זה רעיון מצויין ללמד את החומרים האלה גם בכיתה, יש לנו תכנית מיוחדת של קוד המנצח לצעירים לבתי הספר.
היי מיכל אלה טליה ושחר(סוף כל סוף איה איתי בצאט) אז אני רוצה לומר תודה על השיעור אזה כי לימדנו את החינו הקטן רן לימדנו אותו את זה כי אוה כל הזמן מרביץ לנו אז החלטנו לאראות לו שזה לא נחוץ ושאפשר ליפתור את המריבות בדרכים שונותואוה הקשיב ממממממממש יפה
היי אלה, טליה ושחר, אני שמחה מאוד לשמוע על ההצלחה ללמד את האח הצעיר לפתור מריבות בדרכים אחרות ועל כך שהוא הקשיב וזה הצליח 🙂
היי מיכל זאת טליה לא ניסיתי לכתוב אלה רציתי לכתוב אלה קאילו זה טליה ושחר אלה פשוט יש לי שגיעות כתיב
🙂
אבל בלי מטרה מחשבות ורגשות לא עוזרים לי להתקדם
באמת חשוב מאוד שתהיה לנו מטרה על מנת שנוכל להתקדם.
המטרה מתחילה בחשיבה על מה אני באמת רוצה ואילו תוצאות אני רוצה לקבל בחיים. אנחנו נעבוד בהמשך התכנית, במודולים של הנבחרת בחוקרת על קביעת מטרות.
אני לומד ליהות אקר בזכות זה וצירתי פיל ורוד
אני שמחה לשמוע שאתה לומד ומיישם 🙂
מחשבה – סבא שלי יקח אותי היום לסרט.
רגש – שמחה
פעולה – סבא שלי באמת יקח אותי לסרט
תוצאה – יהיה לנו כיף יחד
נפלא! אני בטוחה שבאמת יהיה לכם כיף ביחד כשתוכלו לעשות זאת.
אבל אנחנו גם שולטים באיזשהי מידה ברגשות, לא?
הרגשות הם תוצאה של המחשבות שלנו, לכן השליטה היא במחשבות ואז מגיעים הרגשות.
אין לנו שליטה ישירה רק על הרגשות.
תמיד יש מחשבה שקודמת לרגש וגורמת לרגש להופיע אצלנו.
מה זות אומרת ?
הכוונה היא שהרגשות הם תוצאה של המחשבות שלנו, לכן השליטה היא במחשבות ואז מגיעים הרגשות.
אין לנו שליטה ישירה רק על הרגשות.
תמיד יש מחשבה שקודמת לרגש וגורמת לרגש להופיע אצלנו.
נכון