1 מ 2

ממחשבה לתוצאות במציאות בעזרת תכנת ההפעלה

השאר תגובה

עוד אילת השחר מיכאלי 19 באוגוסט 2023 ב- 09:56

היי זה אני סיוון ומה שרציתי להגיד זה שבניסוי של הפיל הוורוד לא חשבתי על פיל וורוד אמרתי לעצמי בראש פיל ירוק ואז לא חשבתי על פיל וורוד.

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 20 באוגוסט 2023 ב- 14:42

היי סיוון, כל הכבוד לך, את מתאמת בחיזוק השליטה במחשבות שלך וזה מצויין!

היי היה פעם אחת שחבר קילול אותי וחשבתי עם להרביץ זה יהכדם אותי או לא

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 18 ביולי 2023 ב- 10:36

נפלא שאתה משתמש בשאלת המנצחים האם זה מקדם אותי!

ינאי רוטשילד 30 באוקטובר 2022 ב- 21:06

שלום. היום שכחתי את חוברת הלימוד בבית. בדרך לבית הספר האשמתי את אבא שלי אבל באיזה שהוא שלב הבנתי שזה לא מקדם אותי ופניתי למורה לבד. אמרתי לה שהיום אין לי חוברת ושפעם הבאה אהיה אחראי יותר. ואז נתנו לי חוברת אחרת לשיעור והרגשתי טוב שהתמודדתי בעצמי.

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 31 באוקטובר 2022 ב- 21:14

כל הכבוד לך על ההבנה והבחירה בפעולה המקדמת מול המורה, אני גאה בך מאוד!

שרית ירדני 23 ביולי 2022 ב- 15:45

שלום שמי גלעד, עשיתי מעשה טוב שבכלל לא ידעתי מה אני מקבל בתוצאה. היה לי רגש חיובי, הרגשתי טוב עם עצמי ושמח ואז חשבתי מחשבה חיובית: אני יכול, אני מסוגל, אני מוצלח. אז הלכתי להתאמן בכדרור וקליעה לסל, ובאמת הצלחתי בזה!! לא ידעתי מה יצא לי בסוף, אבל היתה לי הרגשה טובה אז ניסיתי וגם .. הצלחתי!

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 24 ביולי 2022 ב- 10:33

היי גלעד, תודה רבה לך על השיתוף. אני מאוד שמחה לשמוע שהבנת את השלבים בתכנת ההפעלה, פעלת בהתאם לגם קיבלת תוצאה טובה.

היי מיכל
אנחנו מאוד משתדלות ליישם את תוכנת ההפעלה . אני חושבת שהיא עווזרת מאוד מאוד בחיים שלנו גם כדי להצליח ולהתקדם בחיים וגם בשביל להרגיש טוב עם עצמך על זה שאתה משקיע בכל הדרכים שאתה עושה

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 22 ביוני 2022 ב- 09:40

כל הכבוד לכן על היישום של תכנת ההפעלה בחיי היום יום! נפלא שאתן מבינות את ההשפעה של התהליך על ההתקדמות בחיים!
זה ממש כמו חדר כושר למוח, כל פעם שעושים בזה שימוש זה בוחרים בפעולות מקדמות יותר שמביאות לתוצאות רצויות.

הי מיכל זאת זוהר אני פעם לא למדתי מספיק ונכשלתי ואז שהתחלתי ללמוד הצלחתי לקבל ציון יותר גבוהה

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 3 באפריל 2022 ב- 21:22

היי זוהר, אני מאוד גאה בך על הבחירה בפעולה המקדמת של לימוד החומר והמאמץ שהשקעת בלמידה שהביאו אותך לקבל ציון גבוה יותר!

אודליה ויצמן 27 בינואר 2022 ב- 16:48

מיכל זה נהוראי לפני כמה ימים הייתי ממש עזבני על אח שלי הקטן ולא ידעתי מה לעשות עם זה אז חשבתי מה יקרה אם נשתמש בדיבור או בידייים והגעתי למסקנה שאפשר לפתור הכל בדיבור וזה בזכות קוד המנצח אז תודה לך מיכל!

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 28 בינואר 2022 ב- 09:16

היי נהוראי, כל הכבוד לך על הבחירה בפעולה המקדמת מול אח שלך! אני מאוד גאה בך!

אנה רוזנבלום 24 בדצמבר 2021 ב- 22:38

הי מיכל, זאת לינוי. לפני כמה חודשים הוזמנתי ליום הולדת של חברה מהכיתה, אך לא ממש רציתי לבוא. לאחר ששיניתי את המחשבה וחשבתי שאני רוצה לתת הזדמנות וכן להגיע ליום ההולדת, הרגשתי שונה, ולבסף היה לי ממש כיף.

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 25 בדצמבר 2021 ב- 17:46

היי לינוי, כל הכבוד לך על היישום והבחירה במחשבה המקדמת! אנ י שמחה מאוד לשמוע שגם התוצאה היתה טובה עבורך והיה לך כיף במסיבת יום ההולדת.

רואי: רציתי שיהיו לי חברים חדשים אז יזמתי מפגשים עם ילדים חדשים וכעת יש לי יותר חברים ואני שמח על כך.

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 24 באוקטובר 2021 ב- 18:14

היי רואי, כל הכבוד לך על היוזמה והפעולות שעשית בתחום החברתי! אני שמחה לשמוע על התוצאות הטובות!

אנחנחו עולים חדשים מנוי יורק ,ואני רציתי להתשפר יותר בעברית מאז התאמצתי יותר והשתדלתי כמה שיותר ועכשיו אני מדברת יותר טוב מהמשפחה שלי .
אביטל

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 29 באוגוסט 2021 ב- 23:12

היי אביטל, כל הכבוד לך על המאמץ והשקעה שלך בלימודי העברית! אני מאוד שמחה לשמוע על ההצלחה שלך בלימודי העברית!

אירית אשכנזי 17 באוגוסט 2021 ב- 15:13

שמי יובל. שיחקתי עם אבא כדור רגל ורציתי לנצח. אז התאמצתי וניצחתי.

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 17 באוגוסט 2021 ב- 16:49

היי יובל, כל הכבוד לך על המאמץ וההתמדה בכדורגל! אני גם שמחה לשמוע שקיבלת תוצאה טובה וניצחת!

אירית אשכנזי 17 באוגוסט 2021 ב- 14:24

שמי יעל. ורציתי לקבל את האיפד והוא היה אצל יובל. אז הבאתי לו את הלפטופ. ועשינו החלפות.

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 17 באוגוסט 2021 ב- 16:48

היי יעל, נפלא שבחרת בפעולה מקדמת של החלפות עם יובל, כך שכל אחד קיבל תוצאה של מה שהוא רצה!

אירית אשכנזי 17 באוגוסט 2021 ב- 14:13

שמי אליאור
רציתי להשיג מההורים ללכת לבאולינג.
אז הכנתי עוגיות מזל עם משאלה ללכת לבאולינג.

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 17 באוגוסט 2021 ב- 16:48

היי אליאור, תודה על השיתוף, אני שמחה שזה הצליח לך!

אירית אשכנזי 14 באוגוסט 2021 ב- 09:29

שיחקתי ‏עם אבא ב‏פופ איט. ‏רציתי לנצח את אבא אז חישבתי ‏את המהלכים ‏וניצחתי.

אירית אשכנזי 14 באוגוסט 2021 ב- 09:31

‏זו התשובה של תומר

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 15 באוגוסט 2021 ב- 11:49

היי תומר, מצויין שחשבת על המהלכים שיכולים לקדם אותך, פעלת על פיהם וניצחת!

היי אני יהלי בת 13 בכיתה ז .
בהפסקות אני לא מצליחה להשתלב למרות שאני באה בהרגשה חיובית ובמטרה להשתלב אבל בכל זאת במציאות מרגישה שלא מתייחסים אליי… מה עלי לעשות?

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 8 ביוני 2021 ב- 18:09

היי יהלי, אני שמחה לשמוע שחשוב לך לעשות שינוי ולהשתלב עם החברים בהפסקות.
המחשבה החיובית היא מצויינת, אך היא רק השלב הראשון, לפי תכנת ההפעלה חשוב מאוד לבצע פעולות מקדמות. תשאלי את עצמך לפני כל יציאה להפסקה מהם הפעולות המקדמות שאני יכולה לעשות כדי לגרום לשינוי ושיפור במצב החברתי. יש הבדל בין לעמוד בהפסקה לבד ולהמתין שיברים יגשו אלי, או לנקוט יוזמה ולגשת ולעשות פעולות יזומות מול חברים, למשל להתחיל לדבר עם חבר או חברה, לקבוע עם מישהו מהם לעשות משהו יחד אחר הצהריים, להצטרף לפעילות של ילדים אחרים בהפסקה וכדומה. אפשר גם לפנות לעזרה למורה ולבקש ממנה לשים אותך באותה קבוצת לימוד או הכנת עבודה עם ילדים איתם את מעוניינת להתחבר.
בהמשך התכנית בנבחרת החוקרת, במודול 11 ואילך, אני מלמדת את כיצד צריך להציב לעצמנו מטרות ויעדים ולבנות תכנית פעולה להגשמתן. מטרה כזו בתחום החברתי יכולה להיות מטרה מצויינת לקידום.

המורה שלי להתעמלות קרקע אמרה לי ששנה הבאה אני בליגה וזה עשה לי טוב והרגשתי שאני הכי טובה בחוג ואני מאותו יום כל יום משקיעה
ואני אמה השפתרתי עם חברות

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 21 במאי 2021 ב- 13:34

היי אמה, כל הכבוד לך על המאמץ שאת משקיעה וההתקדמות שלך בהתעמלות קרקע וגם עם החברות שלך!

היי , אני אביגיל בת 11. אהבתי את השיעור ועלה לי רעיון- להכין שעון / צמיד מנייר – עם מחשבות, רגשות , פעולות ותוצאות … כך שכל פעם שיהיה לי רעיון חדש על מנת שאצליח להשיג אותו אני אלך שלב שלב עד שיהיה לי תוצאה – הגשמה

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 20 במאי 2021 ב- 14:01

היי אביגיל, רעיון מעולה! אשמח בבקשה שתשלחי לי תמונה של השעון/הצמיד שתכיני.
את יכולה לשלוח לי במייל: [email protected]

אני רציתי לראות סדרה וחיפשתי וחיפשתי הייתי קצת מיואש ובסוף מצאתי

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 19 במאי 2021 ב- 13:29

יישום מצויין של בחירה בפעולה מקדמת של חיפוש, שהביאו לך תוצאה רצויה

לימור גונן 16 במרץ 2021 ב- 20:10

Hi I am Emily and I am 11 in 1 month
I am starting a new school and I want to join the sports team so I am doing a lot of exercise and walking to school and back instead of my parents picking me up in the car even though I live far away from my school
I am really trying to become in better shape and it is something that I want to do

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 16 במרץ 2021 ב- 21:07

Hi Emily, lots of congratulations on your upcoming birthday! Congratulations to you for taking proactive actions to improve your fitness, it is wonderful that this goal is very important to you and you strive to achieve it. I wish you lots of success in the new school!

הגעתי לקבוצה ברמה מאוד גבוה מקבוצה ברמה בינונית ופשוט עבדתי קשה כדי להגיע לרמה ועכשיו אני רואה את התוצאות בכך שאני מתאמנת עם הבוגרות
נועה 15

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 16 בפברואר 2021 ב- 20:22

היי נועה, כל הכבוד לך על ההתקדמות וההגעה לכך שאת מתאמנת עם הבוגרות!

Hello Michal, a great example that I have for following the success criteria was that I had to learn an entire script for a play that I was going to do in my acting classes. At the beginning I didn’t think I could do it, and I ended up even learning other character’s lines.

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 13 בפברואר 2021 ב- 21:12

Hi, great to hear about your progress in studying the script! This is a great example of action according to the human operating system

מאיה לרמן בקר 12 בפברואר 2021 ב- 13:42

היי, אני תום.
המטרה: לסיים את המשימות של הבית ספר באותו היום.
הרגש: נלחצתי, אבל מצד שני אני ידעתי שאני אצליח.
הפעולה: קמתי בזמן לזום הראשון, נכנסתי לזום בזמן הקשבתי ומיד אחרי עשיתי את המשימות.
התוצאה: ומאז אני מסיים את המשימות באותו יום כל הזמן.

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 13 בפברואר 2021 ב- 20:30

היי תום, אתה אלוף! כל הכבוד לך על המטרה שהצבת לעצמך ועל הדרך המצויינת בה הפעלת את תכנת ההפעלה האנושית!

קידר גרוסמן 9 בפברואר 2021 ב- 12:23

I was going to argue with one of my brothers but instead I calmed them down and played with them

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 9 בפברואר 2021 ב- 20:52

Good for you! Excellent application of the winners question

קידר גרוסמן 4 בפברואר 2021 ב- 09:47

I argued with my brother but I looked into the future and didn’t argue

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 4 בפברואר 2021 ב- 15:28

Well done to you for choosing the advancing action!

קידר גרוסמן 2 בפברואר 2021 ב- 10:12

היה מאוד מעניין ולמד עוד והשתפר כשהייתי מבולבל בהתחלה
קדם

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 2 בפברואר 2021 ב- 11:14

היי קדם, כיף לשמוע שהיה לך מעניין! כל הכבוד לך על ההתקדמות והשיפור!

אביגיל כפיר 29 בינואר 2021 ב- 21:31

אני גאיה בת 7 מרחבות היה לי קשה בחשבון עכשיו קל לי מאוד כי למדתי

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 30 בינואר 2021 ב- 18:56

היי גאיה, כל הכבוד לך על ההתקדמות בלימודי החשבון! אני שמחה לשמוע שעכשיו קל לך בתחום הזה!

שלום!
לא הבנתי את דף משימה 2.

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 20 בינואר 2021 ב- 19:11

היי, בדף משימה 2 אתם מתבקשים להכין שלט פרסומת עם המשפט: “מחשבה יוצרת מציאות אך ורק כאשר היא עוברת דרך פעולות לפי תכנת ההפעלה!” ולתלות אותו במקום בחדר בו אתם רואים אותו מול העיניים במהלך היום.

היי,אני שוהם בתחילת שנה שעברה היו לי קשיים באנגלית והביאו לי מורה פרטית והתקדמתי והבנתי יותר מהכיתה והיום אני בין הטובים בכיתה וביום חמישי שהיה עשו מבחן והרגשתי שהייתי מעולה ואני מחכה לתוצאות נ.ב אני מאוד אוהב את השיעורים שלך

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 18 בינואר 2021 ב- 09:58

היי שוהם, כל הכבוד לך על ההתמדה והמאמץ שהשקעת בשביל ההתקדמות באנגלית! זו דוגמה נהדרת כיצד מחשבה יכולה ליצור לנו תוצאות במציאות כשהיא ועברת דרך פעולות בתכנת ההפעלה.
אני שמחה שאתה אוהב את השיעורים בתכנית! 🙂

אני ברק חן
בתחילת השנה היו לי קשיים בחשבון וזה הפריע לי מאוד, לא הייתי בקצב הנדרש בכיתה ואמרתי לאמא, ובזכות הכישרון שלי וההתמדה שלי נעזרתי במורה לחיזוק החשבון והיום אני מצליח בחשבון.

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 4 בינואר 2021 ב- 09:25

היי ברק, כל הכבוד לך על יישום מעולה של תכנת ההפעלה לשינוי התוצאות שלך בחשבון!
אני גאה בך מאוד על ההתמדה וההתקדמות שלך להצלחה בחשבון!

בתחילת השנה הייתי ממש לא טוב במדעים ועכשיו אני טוב מאוד בעזרת ההתמדה שלי והכישרוןןן

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 30 בדצמבר 2020 ב- 20:57

כל הכבוד לך על ההתמדה וההתקדמות במדעים!

בתחילת השנה לא הצלחתי לעמוד בקצב של הכיתה בחשבון ולא הבנתי את החומר ואז למדתי עוד ועוד ועכשיו אני מאוד מתקדמת בחשבון

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 26 בדצמבר 2020 ב- 19:39

כל הכבוד לך על ההתמדה והלמידה בנושא החשבון! אני ממש שמחה לשמוע שאת רואה תוצאות של התקדמות!

אני פעם חשבתי שדברים קורים דווקא לי, ושאני מקולל, אבל אז שיניתי את דרך המחשבה שלי, והבנתי שקורים המון דברים בחיים, והם לא קורים דווקא לי, ואם כבר יש לי יותר מזל מאשר חוסר מזל.

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 12 בדצמבר 2020 ב- 19:35

אני מאוד גאה בך על השינוי בהצלחת לעשות במחשבה שלך! זה מדהים בעיני! במודול 24 אנחנו נלמד פירוט את ההגדרה של “מזל” – שזו הזדמנות שפוגשת מוכנות, וכאשר אני מוכן, אז המון הזדמנויות מגיעיות אלי.

פעולה יכולה להיות טובה וגם… רעה, אבל אנחנו בוחרים לעשות את הפעולות! לכן בואו נבחר לעשות רק פעולות טובות!

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 8 בדצמבר 2020 ב- 11:15

היי מיכל, במבחן בגאומטריה בכיתה ג קיבלתי ציון שולט חלקית שזה לא ממש טוב ואמא ואבא שלי אמרו שאני יכול יותר אמא שלי דיברה עם המורה הפרטית שלי שאני יתרגל את הנושא בגאומטריה ותרגלתי ובמבחן הבא ובתעודה קיבלתי ציון שולט היטב שזה הציון הכי גבוה

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 13 בנובמבר 2020 ב- 16:07

היי, זו דוגמה מעולה לכך שמחשבה יוצרת מציאות על פי תכנת ההפעלה בעזרת פעולות.
כל הכבוד לך על ההתמדה והתרגול בגאומטריה שהביאו אותך לתוצאה הרצויה!

היי מיכל,
רציתי לנגן באורגן, הרגשתי שאני אהיה בסדר, לא הכי טובה ולא הכי גרועה, ואז ניסיתי, לא הצלחתי, ואז החלטתי לנסות שוב, הרגשתי שאני עומדת שוב פעם להכשל, אבל בכל זאת ניסיתי, ואז הצלחתי!
הילי ואיריס

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 22 באוקטובר 2020 ב- 13:38

היי, זו ממש דוגמה נפלאה לכך שניתן ליצור תוצאות במציאות בעזרת הפעולות שלנו!
כל הכבוד לך על ההתמדה בנגינה ועל ההצלחה שלך!

I though about doing better in math next year so I took math lessons which led to me feeling like I know more and then that made me practice and this year I took a big test for my high school and got a very high score

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 20 באוקטובר 2020 ב- 13:28

!You are a champion
.This is a great example of how thought can actually produce results in reality as it goes through actions in the activation program
!Your example will inspire many other children in the program
!Good for you

אלירן סימוני 3 באוקטובר 2020 ב- 20:03

עברתי דירה ורציתי שהיה לי הרבה חברים והצלחתי

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 4 באוקטובר 2020 ב- 10:51

נפלא! ממש משמח לשמוע!

רציתי להכין משהו מיוחד לארוחת החג חיפשתי מתכון בגוגל. המתכון ניראה מסובך וחשבתי שלא אצליח היתעקשתי וידעתי שכולם מאוד ישמחו.והצלחתי לשמח

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 24 בספטמבר 2020 ב- 18:31

דוגמה נפלאה לכך שמחשבה יכולה ליצור תוצאות במציאות בעזרת תכנת ההפעלה.
כל הכבוד על היוזמה והביצוע! אני בטוחה שהמנה שהכנת היתה טעימה 🙂

הי מיכל,
חייבת לשתף בסיפור דומה. אני מחנכת כתה י”א. כתה מאתגרת מאוד (משמעתית ולימודית). אחת מהמורות המקצועיות הייתה יוצאת מהשיעור כל פעם עצבנית, כועסת, מתוסכלת ובעיקר מתלוננת (אולי בצדק). במקביל הילדים (והוריהם) היו מתלוננים בפניי על התנהגותה, כועסים ועצבניים.
החלטתי לפעול. הייתי מספרת לתלמידים כמה המורה אוהבת אותם, מתאמצת ומשקיעה בהם ולמורה הייתי מספרת כמה התלמידים אוהבים אותה, קשה להם אבל הם מאוד מעריכים אותה .
לאט לאט התלונות ירדו, הכעס ירד ובסוף שנה התלמידים הגישו לה זר פרחים ענק עם ברכה והמורה חיבקה אותם. זה סיפור של מחשבה יוצרת מציאות. כמובן שהיו פעולות שלי בתיווך.

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 23 בספטמבר 2020 ב- 15:14

היי, ממש מרגש לשמוע!
כל הכבוד לך על היוזמה והביצוע והתוצאות הנפלאות הן עבור תלמידי הכיתה והן עבור המורה המקצועית!
יישר כוח!

כתריאלה אייזנבך 3 בספטמבר 2020 ב- 14:48

הי מיכל
היה לי מבחן במתמתיקה על חומר של שנתיים
מחשבה:קשה אבל אני יכולה!
רגש:רצון להצליח וביטחו עצמי
פעולה:ישבתי ולמדתי הרבה למבחן
תוצאה:קיבלתי 100

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 4 בספטמבר 2020 ב- 11:32

יישום מעולה של תכנת ההפעלה ושאלת המנצחים “האם זה מקדם אותי”! כל הכבוד לך!

אלכסנדר לוין 18 באוגוסט 2020 ב- 14:18

היי אני דניאל והיה לי מבחן באנגלית
מחשבה- אני יכול לעבור את המבחן הזה
רגשות- סומך על עצמי
פעולה- השקעתי בשיעורי אנגלית
תוצאה- קיבלתי 97 במבחן באנגלית

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 18 באוגוסט 2020 ב- 20:30

היי דניאל, יישום מעולה של תכנת ההפעלה! כל הכבוד לך!

אירינה פלור 19 ביולי 2020 ב- 19:40

הייתה לי תחרות בבית ספר
מחשבה- אני אנצח
רגש- שמחה, סומכת על עצמי
פעולה- הקשבתי והשתדלתי
תוצאה- ניצחתי

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 20 ביולי 2020 ב- 17:34

יישום מצויין של תכנת ההפעלה! כל הכבוד!

היי מיכל
התחלתי ללמוד אנגלית מכיתה א’ . שלוש שנים של למידה לא נתנו תוצאות של ממש. לא הייתי מרוצה מעצמי. השנה הזאת החלטתי שאני עושה מאמצים לשפר את האנגלית שלי. סבתא שלי עזרה לי להשתפר וגם אני השקעתי כמובן. והנה השנה קיבלתי פעמיים מצויין במבחנים באנגלית. הייתי מאוד מרוצה מעצמי.

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 19 ביוני 2020 ב- 19:09

כל הכבוד לך על ההתמדה בלימודי האנגלית! אני שמחה מאוד גם לשמוע על התוצאות שלך בתחום הזה!

יש לי שאלה מתי שהו נילמד על איך להסיג חברה טובה?

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 19 ביוני 2020 ב- 19:07

במודול 11, כאשר נתחיל את תהליך הנבחרת החוקרת, אנחנו נעסוק במטרות בתחום החברתי.

בהפסקה בבית הספר, חבר שלי שיחק וזרק בובה אשר שייכת לתלמיד מהכיתה המקבילה. התפתתי גם לזרוק אותה לשיחים ולהשתעשע בזה. עצרתי לרגע, שאלתי את עצמי: האם זה מקדם אותי, התשובה היתה לא אז נמנעתי מלעשות את המעשה.
(עילאי)

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 18 ביוני 2020 ב- 10:45

היי עילאי, אני ממש גאה בך שעצרת וחשבת “האם זה מקדם אותי?” ובחרת שלא לעשות את המעשה והתוצאה שקיבלת הית החיובית. כל הכבוד לך!

תכננתי לעשות מעשה קונדס לאחותי הקטנה, כמעט עשיתי אותו. עצרתי לרגע, שאלתי את עצמי, האם זה מקדם אותי?
הבנתי שלא ותיקנתי את זה מיד, כלומר נמנעתי מהמעשה.
(רום)

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 18 ביוני 2020 ב- 10:44

היי רום, אני ממש שמחה לשמוע שאתה מצליח ליישם את שאלת המנצחים “האם זה מקדם אותי?” כל הכבוד לך!

אינה ניקולייב 8 ביוני 2020 ב- 20:14

היום בבית הספר היה לנו תחרות שלוש מקלות ואני ניצחתי והילדה שהכי גבוה בכיתה שלי והכי טובה בשלוש מקלות אמרה כזה איך היא ניצחה?!אני הייתי אמורה לנצח,זה לא הגיוני!ואז אמרתי לה “האמת שאת גם קפצת ממש טוב,כמעט הקפת אותי! ואז היא הרגישה יותר טוב (כמובן שהייתי ממש עצבנית עליה,בגלל שהיא חשבה שרק היא יכולה לנצח אבל אז בניתי את החומה ושאלתי את עצמי האם זה מקדם אותי?לא.כי אז יתחיל ריב אז עצרתי)

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 9 ביוני 2020 ב- 17:34

יישום מעולה של שאלת המנצחים “האם זה מקדם אותי?” וגם יישום מעולה של “מנצחים מפרגנים לאחרים”. כל הכבוד לך!

יש לי ביריונים בכיתה ו שום דבר לא אוזר לי

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 11 ביוני 2020 ב- 14:55

התמודדת עם בריונות בגיל צעיר בכיתה ו’ היא מצב לא פשוט.
אני ממליצה כחלק מתכנת ההפעלה האנושית ובדיקה של מה יקדם אותי במצב הזה, לפנות לעזרה לאדם מבוגר. כדאי ליידע את ההורים והמורה ולהעזר בהם לטיפול במצב.

ליאת פינטו וייס 8 במאי 2020 ב- 18:08

היי אני איתן בן 13. היום במהלך שיעור בזום אחד הילדים קילל אותי . בהתחלה הרגשתי כעס ועצבים: למה הוא מקלל אותי מה עשיתי לו?. הפעלתי את תכנית ההפעלה ואמרתי לו שזה לא מקדם אותו ואותי בחיים. וככה הוא הפסיק ולא נענשו על ידי המורה.

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 9 במאי 2020 ב- 21:51

היי איתן, אתה אלוף!
כל הכבוד לך על היישום המעולה של תכנת ההפעלה ושאלת המנצחים “האם זה מקדם אותי?”.
אני גם שמחה מאוד לשמוע שהתוצאה היתה טובה!

שירה רוטנברג 19 באפריל 2020 ב- 09:26

לפי דעתי זה שאתה חושב שאתה בעל כושר זינוק גבוה נותן לך מוטיבציה להמשיך.
קיבלתי ציון מעולה במבחן במתמטיקה ( כמו באפקט רוזנטל רק שזה היה אמיתי) וזה נתתן לי מוטיבציה להמשיך להתאמן במתמטיקה ולקבל ציונים גבוהים.

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 19 באפריל 2020 ב- 10:23

מחשבה אכן יוצרת מציאות והדוגמה שנתת אכן ממחישה את זה. כל הכבוד לך על ההתמדה וההצלחה במתמטיקה!

הרגשתי שנמאס לי לשבת ולא לעשות כלום שמועיל לגוף שלי, חשבתי “מה אני יכולה לעשות?”, ופעלתי בכך שהפסקתי לאכול סוכר והתאמנתי בבקרים. (עדיין אין תוצאות ממשיות…)

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 10 באפריל 2020 ב- 18:29

את כבר עשית שינוי משמעותי, כל הכבוד לך!
להפסיק לאכול סוכר ולהתאמן זו בדיוק הדרך לעשות דברים חיובים עבור הגוף שלך!

עדי לשם (מנהל) 1 באפריל 2020 ב- 17:32

בתחילת השנה הזו התחלתי בית ספר חדש וכולם ידעו בכיתה הזו אנגלית הרבה יותר ממה שאני למדתי בבית הספר הקודם. המורה הציעה שתיתן לי מבחן אחר משל כולם ואפילו תבחן אותי בעל פה. היתה לי מחשבה שאני אהיה ממש טובה באנגלית יותר ממה שהייתי קודם ואז באמת התחלתי להתאמן ואמא שלי לימדה אותי כל יום הרבה מאוד אנגלית. עד שבסוף אני באמת יודעת מעולה ובשני המבחנים האחרונים שלי קיבלתי 100.

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 1 באפריל 2020 ב- 18:10

היי עמית, מאוד משמח אותי לשמוע על ההצלחות שלך! כל הכבוד!

עדי לשם (מנהל) 1 באפריל 2020 ב- 17:24

בימים האחרונים אני לומד בבית איך לכתב אותיות בכתב. האות “ל” הייתה לי ממש קשה לכתוב אותה בכתב. אז הייתה לי מחשבה להצליח לכתב אותה בקלות. ואז הפעולה הייתה שכתבתי אותה במחברת הרבה פעמים (6 שורות), עד שבסוף במציאות אני מצליח לכתב אותה בקלות.
בר לשם (כיתה א’)

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 1 באפריל 2020 ב- 18:09

היי בר , אני מאוד גאה בך על היישום של השיטה וההצלחה בכתיבה! כל הכבוד!

האמת, בזמן האחרון כשאני משתמש בשאלה “האם זה מקדם אותי?”, זה פשוט עוזר לי להימנע מריבים או וויכוחים (גם אם בצחוק).

מיכל סולומונוביץ - קוד המנצח לצעירים (מנהל) 1 באפריל 2020 ב- 14:44

מדהים! כל הכבוד על היישום המצויין של שאלת המנצחים “האם זה מקדם אותי”!

השאר תגובה