היי אני עמית, בשיעור ספורט המורה חילק את הכיתה שלי לשתי קבוצות ושיחקנו דיגליים. אחרי כמה משחקים התוצאה הייתה שתיים אפס לקבוצה היריבה. המשכנו לשחק ולא וויתרנו והתוצאה הייתה שתיים שתיים. שיחקנו עוד משחק אחת אחרון וקובע והקבוצה היריבה ניצחה. בסוף השיעור המורה לספורט אמר לנו כל הכבוד שלא וויתרנו.
היי מיכל אני מאיה??
אני הולכת 5 שנים לחוג שחיה??♀️, השנה אני בנבחרת עם הרבה תחרויות?, בהתחלה היה לי קשה וההורים שלי הודדו אותי ללכת???!! וכשהיום ראיתי אותך ואז הבנתי שעשיתי את הבחירה הנכונה? שהמשכתי למרות שהיה לי קשה, תודה?
אני גדלתי וחונכתי שאם אני מתחיל משהו אני אסיים אותו כמו שצריך,
אני בקבוצת כדורגל ולהגיד את האמת ברגע שאתה אוהב משהו אתה לא יכול להפסיק ,אתה לא יכול לעצור באמצע ,
אין אימון אחד שפיספסתי ואני מוכן לעשות הכל כדי להצליח.
היי מיכל, זאת כרמל מלכה
שנה שעברה הייתי בחוג לרכיבה על סוסים וקרה שפעם אחת רכבתי – ונפלתי.
רציתי לפרוש מהחוג ובשבוע הבא לא להגיע, אבל בכל זאת הגעתי בשבוע הבא, ולמדתי איך לא ליפול.
היי מיכל, היה לי מבחן בחשבון והייתי צריך לנמק את התשובות והפתרונות שלי. המחשבה שלי הייתה שאני לא יודע איך להסביר ואז ביקשתי עזרה מהמורה שתעזור ואז לא ויתרתי עשיתי אחרי זה את כל הנימוקים לבד ובסוף קיבלתי ציון 100.
אילון ה1
אני רציתי מאוד לקרוא ולכתוב ברוסית ולא הצלחתי לאורך זמן. אמא שלי אמרה לי ששפות זה דבר שקשה ללמוד. אבל לא ויתרתי ותרגלתי, וקראתי ועכשיו אני יודעת גם לקרוא וגם לכתוב את האותיות.
יסמין ה3
אני ניסיתי והשתדלתי להצליח בחשבון ולא הצלחתי. אבל לא ויתרתי והמשכתי לתרגל ולהשתתף ועכשיו אני הרבה יותר טובה ומבינה יותר את חומר הלימוד.
ליר כיתה ה3 רימונים
כשהייתי בן 5 רציתי נעליים שהיו יקרות. ואנס והן עולות בערך 400 ש”ח. רציתי לאסוף את הכסף אבל היו לי הסחות דעת כמו לקנות משחקי מחשב ולא הצלחתי לאסוף. ברגע שהחלטתי התחלתי לאסוף ולבסוף הצלחתי לקנות את הנעליים.
גיא מכיתה ה3 רימונים
כשהייתי צעירה אספתי בובות שקוראים להן צומצומים תמיד רציתי שתצא לי הבובה הנדירה. כל בובה שפתחתי לא יצאה לי הבובה. אבל לא ויתרתי ולבסוף השגתי את הבובה.
אלין ה3 רימונים
היי אני נועם.
אני הרבה זמן רוצה להתחבר עם ילדה אחת מהכיתה, וניסיתי לחשוב על רעיונות, ווויתרתי בגלל שאני לא יכולה לפגוש אותה.
אבל עכשיו ראיתי את הסרטון הזה ונזכרתי שיש זום! אז החלטתי לשאול אותה בשעה מסוימת כשאני רואה שהיא מחוברת לווטסאפ, אם היא רוצה לעשות איתי זום ושנדבר קצת. אני לא מאמינה ששכחתי את הזום! ?♀️
היי מיכל
הצבתי לעצמי יעד בשלושת הגדולים להתחבר לילד מסוים והמטרה החודשית שלי היא שהוא יבוא אלי הביתה וכבר הרבה זמן הוא דוחה אותי בכל מיני תירוצים באיזה שהו שלב התחלתי להרגיש לא נעים לשאול אותו כל יום את אותה השאלה (“אתה רוצה לבוא אלי?”) וכבר חשבתי לשנות את המטה אבל אז ראיתי את הסרטון הזה…
ואני לא יודע מה לעשות עכשיו תוכלי לעזור לי?
שלמה
היי שלמה, במסגרת הפעולות שלך במגדלור החודש, תחשוב אילו פעולות אתה יכול לעשות כדי להתחבר עם הילד הזה. להזמין אותו הבית הזו לא הדרך היחידה לקדם חברות.
אתה יכול לדבר איתו בטלפון, לדבר איתו בבית הספר בהפסקה, להציע לו לעשות יחד פעילות אחרת כמו להכין איתו ביחד עבודה או שיעורי בית, לשחק אחר הצהריים בחוץ, במחשק מחשב, להציע לו שאתה תבוא אליו וכדומה.
היי אני אלין והיה לי מבחן בעברית לפני כמה ימים. לפי הציונים שלי משנים קודמות עברית זה לא מקצוע כל כך חזק אצלי…
ותמיד רציתי לוותר ולא ללמוד לזה יותר כי אני לא הצלחתי אף פעם ובלי קשר לא היה לי ממש כיף ללמוד את החומר הזה לאומת מתמטיקה ואנגלית שאני ממש אוהבת ומחזקת את החומר הזה כמו שצריך.
אבל ביקשתי מהמורה שתסביר לי את החומר עוד הפעם כי השתמשתי ב”למה” מקוד המנצח ואני חושבת שהלך לי במבחן ממש טוב ואני מחכה לציון שלי ומקווה ששיפרתי אותו משנים קודמות.
היי אלין, כל הכבוד לך על הצבת המטרה והפעולות אותן בחרת לעשות כדי לשפר את התוצאות שלך במקצוע עברית והשימוש בשאלת ה “למה” מהתכנית שלנו!
אני גם ממש שמחה לשמוע שהלך לך טוב במבחן! 🙂
אני בחוג דרמה כבר 6 שנים והשנה בחוג היה לי מורה לא כל כך נחמד שצעק עלינו ולא רציתי להמשיך החוג אבל בכל זאת המשכתי כי אני מאוד אוהבת את החוג והמורה הזה לא ישפיע עלי!
היי מיכל!
בכיתה א’ מאוד רציתי להיות בחוג מעופפי חיפה. עברה חצי שנה בחוג וגיליתי שאני לא מצליחה לעשות את כל התרגילים. הייתי מבואסת מזה ורציתי לפרוש . אבל בסוף החלטתי לסיים את השנה בחוג וזה מה שעשיתי באמת. הייתי מאוד גאה בעצמי. אפילו השתתפתי במופע סיום. ובשנה הבאה כבר לא הלכתי לחוג הזה.
היי מיכל אני השנה רציתי להיות במקהלה בבית הספר אז הורדתי כול מייניי אפליקציות כדיי שאני אשאיר יפה וראיתי שאני לא מצליחה כול כך בזה וכמעט רציתי לפרוש ואז נזכרתי ועודדתי את עצמי שלא משנה גם אם אפסיד לפחות ניסיתי וביום התחרות הייתי מקום שני בתחרות.
אופק: המורה שלי לאנגלית העלתה לי את הציון לשמונים ואחת ושאלה אותי אם בכל זאת ארצה לנסות שוב,
לרגע חשבתי לומר לא אבל החלטתי לסיים את מה שהתחלתי וקיבלתי 92.
רהב: לפני שנתיים הייתי בחוג ריקוד שלא כל כך אהבתי את הסגנון שלו אבל ההורים שלי כבר שילמו עליו כסף אז החלטתי לסיים את החוג ריקוד ורק בסוף השנה פרשתי.
פעם הלכתי לתחרות שחייה,ובאמצע היה לי קשה אז חשבתי כבר לפרוש ולשחות לאט,אבל אז נזכרתי בזה שאני ממש התרגשתי וחיכיתי לתחרות ורציתי להיות מקום ראשון אז התחלתי לשחות מהר והייתי מקום ראשון
אווה- בת 9.5:
פעם נסעתי באופניים, באמצע הדרך עוד רחוק מהבית, היה לי קשה, התעצלתי להמשיך. אך נזכרתי שגם לנסיעה זו יש הסוף, המשכתי לרכב והגעתי הביתה. הרגשתי שמחה גדולה שהגעתי הביתה ולא וויתרתי.
הלכתי עם בני דודים שלי לפארק חבלים והיה שם מין גשר מטורף ובהתחלה ממש פחדתי ואז נזכרתי בקוד המנצח ואמרתי לעצמי: “אני יכולה, אני יכולה,” ובסוף ממש נהניתי ממנו.
הדוגמה שלי שבה סיימתי את המירוץ היא: אותו דבר כמו מה שהיה בסרטון: ללמוד הרבה על מקצוע מסוים ואצלי ה מתמטיקה. אני מתאמנת הרבה על כל החומר שאנחנו לומדים עד שאני יודעת אותו מצוין.
My 2 sisters and I are doing this program with our parents every night during our time in quarantine. We live in Dallas and are learning a lot and are really enjoying the process.
הי מיכל זאת זוהר היה לנו בכיתה מחניים נגד השיכווה שלנו בהתחלה הם ניצחו 3-0 ואז השקענו עד שהגענו 5-3 לנו
היי זוהר, זו דוגמה מצויינת לכך שמנצחים מסיימים את המרוץ!
היי אני עמית, בשיעור ספורט המורה חילק את הכיתה שלי לשתי קבוצות ושיחקנו דיגליים. אחרי כמה משחקים התוצאה הייתה שתיים אפס לקבוצה היריבה. המשכנו לשחק ולא וויתרנו והתוצאה הייתה שתיים שתיים. שיחקנו עוד משחק אחת אחרון וקובע והקבוצה היריבה ניצחה. בסוף השיעור המורה לספורט אמר לנו כל הכבוד שלא וויתרנו.
היי עמית, בהחלט כל הכבוד לכם שלא ויתרתם, זו דוגמה מצויינת לכל שמנצחים מסיימים את המרוץ!
בר לשם
אני למדתי בו קצת זמן ואת צודקת “הצלחה זה לא פוקס”
ויש לך מישהי בשם עדי לשם בנבחרת והיא הקרה לי את “קוד המנצח”
בזכותך
היי בר, אני שמחה שאתה איתנו בתכנית! כיף לשמוע שאתה מסכים עם העובדה ש”הצלחה היא לא פוקס”!
אני רוצה לומר לך ולאלון “כל הכבוד”
תודה רבה לך על הפרגון!
היי מיכל אני מאיה??
אני הולכת 5 שנים לחוג שחיה??♀️, השנה אני בנבחרת עם הרבה תחרויות?, בהתחלה היה לי קשה וההורים שלי הודדו אותי ללכת???!! וכשהיום ראיתי אותך ואז הבנתי שעשיתי את הבחירה הנכונה? שהמשכתי למרות שהיה לי קשה, תודה?
היי מאיה, כל הכבוד לך על המאמץ וההתמדה בחוג השחיה! אני גאה בך על הבחירה!
קוראים לי עתי
אני בליגת כדורגל ואנחנו לא הקבוצה הכי טובה וכשיש לנו משחקים אני לא מוותר גם אם אני יודע שבוודאות אנחנו נפסיד אני לא מוותר ונלחם עד השנייה האחרונה
היי עתי, כל הכבוד לך על ההתמדה וההשקעה שלך בליגת הכדורגל! אני גאה בך מאוד שאתה לא מוותר עד השניה האחרונה במשחק!
שמי אביטל
אני תמיד רוצה לגמור דברים עד הסוף ואני בחייים לא מותרת לעצמי.
היי אביטל, כל הכבוד לך, זו תנכונה של אנשים מצליחים!
אני גדלתי וחונכתי שאם אני מתחיל משהו אני אסיים אותו כמו שצריך,
אני בקבוצת כדורגל ולהגיד את האמת ברגע שאתה אוהב משהו אתה לא יכול להפסיק ,אתה לא יכול לעצור באמצע ,
אין אימון אחד שפיספסתי ואני מוכן לעשות הכל כדי להצליח.
אתה אלוף! כל הכבוד לך על ההתמדה והמאמץ שאתה משקיע בכדורגל!
היי מיכל, זאת כרמל מלכה
שנה שעברה הייתי בחוג לרכיבה על סוסים וקרה שפעם אחת רכבתי – ונפלתי.
רציתי לפרוש מהחוג ובשבוע הבא לא להגיע, אבל בכל זאת הגעתי בשבוע הבא, ולמדתי איך לא ליפול.
היי כרמל, כל הכבוד לך על המאמץ וההתמדה בחוג סוסים! אני מאוד גאה שפעלת לפי מנצחים מסיימים את המירוץ!
היי מיכל, היה לי מבחן בחשבון והייתי צריך לנמק את התשובות והפתרונות שלי. המחשבה שלי הייתה שאני לא יודע איך להסביר ואז ביקשתי עזרה מהמורה שתעזור ואז לא ויתרתי עשיתי אחרי זה את כל הנימוקים לבד ובסוף קיבלתי ציון 100.
אילון ה1
היי אילון, כל הכבוד לך על המאמץ וההתמדה בחשבון! אני מאוד שמחה לשמוע גם על הציון המדהים שקיבלת!
אני רציתי מאוד לקרוא ולכתוב ברוסית ולא הצלחתי לאורך זמן. אמא שלי אמרה לי ששפות זה דבר שקשה ללמוד. אבל לא ויתרתי ותרגלתי, וקראתי ועכשיו אני יודעת גם לקרוא וגם לכתוב את האותיות.
יסמין ה3
היי יסמין, תודה רבה לך על השיתוף, זו דוגמה מצויינת לכך שמנצחים מסיימים את המרוץ! כל הכבוד לך על ההצלחה וההתקדמות בשפה הרוסית!
אני ניסיתי והשתדלתי להצליח בחשבון ולא הצלחתי. אבל לא ויתרתי והמשכתי לתרגל ולהשתתף ועכשיו אני הרבה יותר טובה ומבינה יותר את חומר הלימוד.
ליר כיתה ה3 רימונים
היי ליר, כל הכבוד לך על המאמץ וההתקדמות שלך בחשבון!
כשהייתי בן 5 רציתי נעליים שהיו יקרות. ואנס והן עולות בערך 400 ש”ח. רציתי לאסוף את הכסף אבל היו לי הסחות דעת כמו לקנות משחקי מחשב ולא הצלחתי לאסוף. ברגע שהחלטתי התחלתי לאסוף ולבסוף הצלחתי לקנות את הנעליים.
גיא מכיתה ה3 רימונים
היי גיא, כל הכבוד לך על ההתמדה והפעילות המקדמת אל עבר המטרה שלך! משמח לשמוע שהצלחת להגשים אותה!
כשהייתי צעירה אספתי בובות שקוראים להן צומצומים תמיד רציתי שתצא לי הבובה הנדירה. כל בובה שפתחתי לא יצאה לי הבובה. אבל לא ויתרתי ולבסוף השגתי את הבובה.
אלין ה3 רימונים
היי אלין, השיתוף שלך הוא דוגמה מצויינת לכך שמנצחים מסיימים את המרוץ! תודה רבה לך!
היי אני נועם.
אני הרבה זמן רוצה להתחבר עם ילדה אחת מהכיתה, וניסיתי לחשוב על רעיונות, ווויתרתי בגלל שאני לא יכולה לפגוש אותה.
אבל עכשיו ראיתי את הסרטון הזה ונזכרתי שיש זום! אז החלטתי לשאול אותה בשעה מסוימת כשאני רואה שהיא מחוברת לווטסאפ, אם היא רוצה לעשות איתי זום ושנדבר קצת. אני לא מאמינה ששכחתי את הזום! ?♀️
היי נועם, נפלא שהצלחת לחשוב ולבחור בפעולה מקדמת שאת יכולה לעשות כדי להתחבר עם אותה ילדה. כל הכבוד לך על היוזמה לגבי הזום!
התמדתי שבוע שלם במגדלור החודש שלי!
מדהים! כל הכבוד על ההתמדה עם מגדלור החודש!
היי מיכל
הצבתי לעצמי יעד בשלושת הגדולים להתחבר לילד מסוים והמטרה החודשית שלי היא שהוא יבוא אלי הביתה וכבר הרבה זמן הוא דוחה אותי בכל מיני תירוצים באיזה שהו שלב התחלתי להרגיש לא נעים לשאול אותו כל יום את אותה השאלה (“אתה רוצה לבוא אלי?”) וכבר חשבתי לשנות את המטה אבל אז ראיתי את הסרטון הזה…
ואני לא יודע מה לעשות עכשיו תוכלי לעזור לי?
שלמה
היי שלמה, במסגרת הפעולות שלך במגדלור החודש, תחשוב אילו פעולות אתה יכול לעשות כדי להתחבר עם הילד הזה. להזמין אותו הבית הזו לא הדרך היחידה לקדם חברות.
אתה יכול לדבר איתו בטלפון, לדבר איתו בבית הספר בהפסקה, להציע לו לעשות יחד פעילות אחרת כמו להכין איתו ביחד עבודה או שיעורי בית, לשחק אחר הצהריים בחוץ, במחשק מחשב, להציע לו שאתה תבוא אליו וכדומה.
מי שמנצח זה מי שהולך עד הסוף!
נכון, מנצחים מסיימים את המרוץ!
היי אני יהונתן והיה לי מבחן באנגלית ולא רציתי להתכונן אבל לא ויתרתי וקיבלתי במבחן100
היי יהונתן, כל הכבוד לך על ההתמדה ועל ההתקדמות באנגלית! זו דוגמה מעולה לכך שמנצחים מסיימים את המרוץ!
היי אני אלין והיה לי מבחן בעברית לפני כמה ימים. לפי הציונים שלי משנים קודמות עברית זה לא מקצוע כל כך חזק אצלי…
ותמיד רציתי לוותר ולא ללמוד לזה יותר כי אני לא הצלחתי אף פעם ובלי קשר לא היה לי ממש כיף ללמוד את החומר הזה לאומת מתמטיקה ואנגלית שאני ממש אוהבת ומחזקת את החומר הזה כמו שצריך.
אבל ביקשתי מהמורה שתסביר לי את החומר עוד הפעם כי השתמשתי ב”למה” מקוד המנצח ואני חושבת שהלך לי במבחן ממש טוב ואני מחכה לציון שלי ומקווה ששיפרתי אותו משנים קודמות.
היי אלין, כל הכבוד לך על הצבת המטרה והפעולות אותן בחרת לעשות כדי לשפר את התוצאות שלך במקצוע עברית והשימוש בשאלת ה “למה” מהתכנית שלנו!
אני גם ממש שמחה לשמוע שהלך לך טוב במבחן! 🙂
היי אני דניאל והייתי בחוג פסנתר והיה לי קשה רציתי לפרוש אבל המשכתי ולא וויתרתי ובזכות זה אני יודע לנגן על פסנתר.
היי דניאל, אני שמחה מאוד לשמוע על כך ההתמדה שלך בחוג פסנתר! כל הכבוד!
אני בחוג דרמה כבר 6 שנים והשנה בחוג היה לי מורה לא כל כך נחמד שצעק עלינו ולא רציתי להמשיך החוג אבל בכל זאת המשכתי כי אני מאוד אוהבת את החוג והמורה הזה לא ישפיע עלי!
היי דני, דוגמה מצויינת לכך שמנצחים מסיימים את המרוץ!
היי מיכל אני מיקה,
הצלחתי להשיג ציונים גבוהים בתעודה וניצחתי בתחרות טניס אחרי משחקים קשים וארוכים.
היי מיקה, ואו! כל הכבוד לך על ההצלחה בתחום הלימודים ובתחרות הטניס! בהחלט סיימת את המרוץ! 🙂
שיחקתי בהוקי היה לי כשה אבל אימשחתי
דוגמה מצויינת לכך שמנצחים מסיימים את המירוץ! כל הכבוד לך!
היי מיכל!
בכיתה א’ מאוד רציתי להיות בחוג מעופפי חיפה. עברה חצי שנה בחוג וגיליתי שאני לא מצליחה לעשות את כל התרגילים. הייתי מבואסת מזה ורציתי לפרוש . אבל בסוף החלטתי לסיים את השנה בחוג וזה מה שעשיתי באמת. הייתי מאוד גאה בעצמי. אפילו השתתפתי במופע סיום. ובשנה הבאה כבר לא הלכתי לחוג הזה.
דוגמה מצויינת לכך שמנצחים מסיימים את המרוץ! כל הכבוד לך!
היי מיכל אני השנה רציתי להיות במקהלה בבית הספר אז הורדתי כול מייניי אפליקציות כדיי שאני אשאיר יפה וראיתי שאני לא מצליחה כול כך בזה וכמעט רציתי לפרוש ואז נזכרתי ועודדתי את עצמי שלא משנה גם אם אפסיד לפחות ניסיתי וביום התחרות הייתי מקום שני בתחרות.
היי ליהי, דוגמה נפלאה לכך שמנצחים מסיימים את המירוץ! כל הכבוד לך על ההתמדה במקהלה ועל ההצלחה בתחרות!
אופק: המורה שלי לאנגלית העלתה לי את הציון לשמונים ואחת ושאלה אותי אם בכל זאת ארצה לנסות שוב,
לרגע חשבתי לומר לא אבל החלטתי לסיים את מה שהתחלתי וקיבלתי 92.
רהב: לפני שנתיים הייתי בחוג ריקוד שלא כל כך אהבתי את הסגנון שלו אבל ההורים שלי כבר שילמו עליו כסף אז החלטתי לסיים את החוג ריקוד ורק בסוף השנה פרשתי.
היי אופק ורהב, תודה לכם על השיתוף וכל הכבוד לכם על יישום חוק ההצלחה של מנצחים מסיימים את המירוץ!
פעם הלכתי לתחרות שחייה,ובאמצע היה לי קשה אז חשבתי כבר לפרוש ולשחות לאט,אבל אז נזכרתי בזה שאני ממש התרגשתי וחיכיתי לתחרות ורציתי להיות מקום ראשון אז התחלתי לשחות מהר והייתי מקום ראשון
יישום מצויין של “מנצחים מסיימים את המרוץ”!
אווה- בת 9.5:
פעם נסעתי באופניים, באמצע הדרך עוד רחוק מהבית, היה לי קשה, התעצלתי להמשיך. אך נזכרתי שגם לנסיעה זו יש הסוף, המשכתי לרכב והגעתי הביתה. הרגשתי שמחה גדולה שהגעתי הביתה ולא וויתרתי.
היי אווה, דוגמה מעולה לחוק ההצלחה “מנצחים מסיימים את המירוץ”! כל הכבוד לך!
הלכתי עם בני דודים שלי לפארק חבלים והיה שם מין גשר מטורף ובהתחלה ממש פחדתי ואז נזכרתי בקוד המנצח ואמרתי לעצמי: “אני יכולה, אני יכולה,” ובסוף ממש נהניתי ממנו.
ואו! את אלופה! כל הכבוד לך!
הדוגמה שלי שבה סיימתי את המירוץ היא: אותו דבר כמו מה שהיה בסרטון: ללמוד הרבה על מקצוע מסוים ואצלי ה מתמטיקה. אני מתאמנת הרבה על כל החומר שאנחנו לומדים עד שאני יודעת אותו מצוין.
דוגמה מצויינת למנצחים מסיימים את המרוץ! כל הכבוד לך!
My 2 sisters and I are doing this program with our parents every night during our time in quarantine. We live in Dallas and are learning a lot and are really enjoying the process.
!Hi, nice to meet you
I am happy to hear that you and your family are doing the program and enjoying the process
אני ממש אוהב את הקורס הזה 🙂
כיף לשמוע! תודה רבה!
מהדברים האלה אפשר גם ללמוד ש: “מנצחים” מקיימים הבטחות ועומדים בהתחייבויות שלהם.
נכון מאוד! עמידה בתחייבויות היא ממש יישום מעולה של לסיים את המירוץ.
האמת, אני כותב עכשיו סדרה קומית ואחרי שאני ראיתי את השיעור הזה – זה נתן לי חשק גדול יותר להמשיך לכתוב אותו… ?
איזה יופי! כל הכבוד לך!
תספר לי בהמשך איך מתקדמת הכתיבה של הסדרה הקומית שלך 🙂