אני תמיד אומר לאמא שלי זה לא אשמתי וכל פעם מחדש היא מזכירה לי שלהאשים זה לא מקדם ואני מבקש סליחה.
לפעמים שאני וחברים שלי חוזרים מבית הספר אנחנו פוגשים כמה בנות שמקללות אותנו וחברים שלי מקללים אותם וגם אני מקלל אותם כי חברים שלי מקללים אותם.
להאשים אחרים זה אכן לא מקדם. במפגשים עם החברים תחשוב בעצמך האם לקלל את הילדים שאתם פוגשים זה מקדם עבורך ומביא לתוצאה רצויה לפני תכנית ההפעלה. תחשוב לאיזו רמת תודעה מובילה פעולה של לעשות זאת רק מכיוון שהחברים האחרים עושים.
עשו עליי חרם בהתחלה תמיד צעקתי על הבנות ויום אחיד הבנתי שה הצעקות בכלל לא אוזרות יום למחרת דיבתי אליהם יפה בהתחלה היה כשה לשכנע אותם להשלים אבל לא וויתרתי ובסוף הצלחתי
אני תמיד אומר לאמא שלי זה לא אשמתי וכל פעם מחדש היא מזכירה לי שלהאשים זה לא מקדם ואני מבקש סליחה.
לפעמים שאני וחברים שלי חוזרים מבית הספר אנחנו פוגשים כמה בנות שמקללות אותנו וחברים שלי מקללים אותם וגם אני מקלל אותם כי חברים שלי מקללים אותם.
להאשים אחרים זה אכן לא מקדם. במפגשים עם החברים תחשוב בעצמך האם לקלל את הילדים שאתם פוגשים זה מקדם עבורך ומביא לתוצאה רצויה לפני תכנית ההפעלה. תחשוב לאיזו רמת תודעה מובילה פעולה של לעשות זאת רק מכיוון שהחברים האחרים עושים.
עשו עליי חרם בהתחלה תמיד צעקתי על הבנות ויום אחיד הבנתי שה הצעקות בכלל לא אוזרות יום למחרת דיבתי אליהם יפה בהתחלה היה כשה לשכנע אותם להשלים אבל לא וויתרתי ובסוף הצלחתי
תודה רבה לך על השיתוף האישי, את מדהימה! כל הכבוד לך שהצלחת לבחור בפעולות המקדמות מול הבנות. נפלא ומרגש לשמוע שהתמדת בדרך שלך והצלחת!
מיכל ,רק רציתי להגיד שהסרטון נמצא בפרק הראשון במודל 27 ואין את הסרטון כאן
היי, תודה רבה ששמת לב והפנת את תשומת ליבנו! אנחנו נעביר את הסרטון לכאן.