אני החלפתי את האיך לא? לאיך כן ? בניהול זמן שלי הניהול זמן זה דבר מאוד קשה להתנהל איתו ואני רוצה כמה שיותר להספיק ביוםמאחד אז אני כל הזמן לומד איך אני כן משפר את הניהול זמן ואני כל הזמן מתקדם ומשתפר ובסוף אני יצליח להתנהל עם הזמן שלי
שלום מיכל
היום התלבטתי עם לנסוע לצפון הארץ לבקר את סבא וסבתא , קצת חששתי בגלל הקורונה ומצד שני מאוד התגעגעתי אליהם, ושאלתי איך אני כן יכולה לנסוע ושכן תהיה לי חוויה טובה.
גם הייתי עם מסכה, וגם הלכתי עם אמא לקטוף תפוזים וקלמנטינת מהעצים של סבא והיינו יותר בחוץ באוויר הפתוח.
הדרי
היי מיכל!
כשלמדתי שחיה אהבתי את השעורים האינדיווידואליים- רק אני והמורה שלי.
אבל המאמנת דיברה איתי לא פעם על הצטרפותי לקבוצה של ילדים בגילי.
אני התנגדתי בהתחלה אבל בסוף גיליתי שזה כיף להתחרות עם ילדים אחרים.
אז אני שמחה שאמרתי “כן” לשחיה בקבוצה למרות שחששתי.
ובאמת היה לי כיף עם ילדים אחרים.
בסוף הייתה גם מאמנת אחרת שאני מאוד אהבתי.
אז יצאתי מרוצה פעמיים!
אני החלפתי את האיך לא? לאיך כן ? בניהול זמן שלי הניהול זמן זה דבר מאוד קשה להתנהל איתו ואני רוצה כמה שיותר להספיק ביוםמאחד אז אני כל הזמן לומד איך אני כן משפר את הניהול זמן ואני כל הזמן מתקדם ומשתפר ובסוף אני יצליח להתנהל עם הזמן שלי
נפלא שהצלחת להחליף לאיך כן! זה שינוי משמעותי מאוד שגם יבוא לידי ביטוי בתוצאות בשטח. כל הכבוד לך!
hi its cnaan i agree
Great that you agree!
אני אצליח לקבל 100 במבחן באנגלית כי אני יודע שלי זה לא ילחיץ
🙂 עידו
היי עידו, כל הכבוד לך על החשיבה המקדמת של “איך כן”!
בהצלחה במבחן האנגלית! 🙂
איך אני אצליח ללמוד את הקוד…… הנה עובדה אני מצליח 🙂 הגעתי למודל 20 כבר!
אתה אלוף! כל הכבוד לך על ההתמדה בלמידה והתובנות המעולות שאתה מגיע אליהן!
שלום מיכל
היום התלבטתי עם לנסוע לצפון הארץ לבקר את סבא וסבתא , קצת חששתי בגלל הקורונה ומצד שני מאוד התגעגעתי אליהם, ושאלתי איך אני כן יכולה לנסוע ושכן תהיה לי חוויה טובה.
גם הייתי עם מסכה, וגם הלכתי עם אמא לקטוף תפוזים וקלמנטינת מהעצים של סבא והיינו יותר בחוץ באוויר הפתוח.
הדרי
היי הדרי, נפלא שהצלחת לשאול את עצמך את שאלת המנצחים “איך כן” ולהנות מהביקור אצל סבא וסבתא למרות המצב!
עשית התאמה מעולה למצב הנוכחי!
לסיפור קוראים ”המנוע וי-8 הבילתי אפשרי של הנרי פורד” מהספר חשוב והיתשר
מעולה!:-)
היי מיכל!
כשלמדתי שחיה אהבתי את השעורים האינדיווידואליים- רק אני והמורה שלי.
אבל המאמנת דיברה איתי לא פעם על הצטרפותי לקבוצה של ילדים בגילי.
אני התנגדתי בהתחלה אבל בסוף גיליתי שזה כיף להתחרות עם ילדים אחרים.
אז אני שמחה שאמרתי “כן” לשחיה בקבוצה למרות שחששתי.
ובאמת היה לי כיף עם ילדים אחרים.
בסוף הייתה גם מאמנת אחרת שאני מאוד אהבתי.
אז יצאתי מרוצה פעמיים!
דוגמה מעולה לשימוש בשאלה “איך כן?”! אני שמחה לשמוע שהיית מרוצה מהתוצאות בחוג השחייה!
למשל:אני פותרת תרגיל במתמטיקה,והוא קשה לי.
אז אני אמורה לשאול את עצמי איך לפתור את אותו נכון ולא מה לא טוב באיך שאני פותרת אותו אלה להמשיך ולא לוותר.
נכון מאוד! כל הכבוד לך על ההבנה של שאלת המנצחים “איך כן?”