היי מיכל,
יש לי שאלה:
אם רשמתי את הפעולות לחודש הקרוב בשאלה “מה” במגדלור החודש למה צריך לרשום שוב פעם פעולות במפגש עם החבר מלווה?
לא הבנתי. אשמח אם תסבירי.
היי, במפגש עם החבר המלווה יכולות להיות פעולות נוספות של “מה?” לפי העצות שיתן החבר המלווה או לפי ההתקדמות שהיתה לך השבוע האחרון. אם אין תוספת בעצות ואין שינוי בפעולות בעקובת התקדמות, אז אין חובה לרשום שוב את הפעולות של ה”מה” במפגש עם החבר המלווה. כל הכבוד לך על העבודה עם מגדלור החודש!!!
אפשר בהחלט לעשות את העבודה עם החבר המלווה עם בני משפחה ואפשר גם עם חברים. אם החברים לא מכירים את קוד המנצח לצעירים זו יכולה להיות הזדמנות מצויינת ללמד אותם ושגם הם יכירו
הי מיכל
זה ברק חן, אני בכתה ה’ (נורית זו אמא שלי, אולי כדאי לשנות אצלכם)
נתת משימה לבצע משימות עם חברים
יש לי הרבה חברים, אך אני לא מרגיש בנוח לשתף אותם שאני בתהליך של קוד המנצחים לצעירים.
מה עושים?
אפשר עם אח או אמא שלי?
היי ברק, שיניתי כפי שביקשת את שם המשתמש על השם שלך.
אתה בהחלט יכול לבחור באמא שלך או באח שלך כחב/ה מלווה בתהליך הנבחרת. אתה מוזמן תמיד לשתף אותי כאן בפורום וגם אני אוכל להיות החברה המלווה שלך 🙂
היי, הדברים שאתה כותב ממחישים את החשיבות של להיות בסביבה מנצחת. למדנו במודול 3 על המשמעות והחשיבות של כוח הקבוצה.
אתה יכול לסגל לעצמך הרגלים של עבודה בשיתוף פעולה ולאט לאט כך תוכל גם להשפיע על החברים שנמצאים בסביבך. אפשרות נוספת היא לבדוק את החברים שמסביבך האם הם אכן חברים מקדמים עבורך שאתה רוצה להמשיך להיות בחברתם ולבחון אפשרות של התחברות עם חברים חדשים שאיתם אתה כן תרגיש את כוח הקבוצה.
היי ליר, כל הכבוד לך! אני ממש שמחה לשמוע על התהליך שבחרת לעשות על מנת להתקדם במקצוע החשבון!
נפלא שאת מרגישה שרמת ההבנה שלך השתפרה. את הבחלט בדרך הנכונה ומתקדמת אל עבר המטרה שלך.
תזכרי תמיד שהאושר שלך הוא בתהליך ההתקדמות, כשאת מנצחת בהישגיות יחסית לעצמך ומשתפרת עוד ועוד בכל יום.
היי מיכל!
אני מבין שכשאני עובד עם עוד חבר אני זה יכול לתרום לי בכך שהתחייבתי בפניו והוא יכול להציע לי הצעות אבל…
יש לי שאלה:
אם קבענו מה נעשה, מתי נעשה ומי יעשה במגדלור החודש למה צריך לרשום את היעדים לשבוע הקרוב שוב פעם?
אשמח אם תעזרי לי (ותודה מראש).
שלמה
היי שלמה, במגדלור רשמנו תכנית פעולה לחודש שלם קדימה, ואילו במפגש עם החבר המלווה אנחנו עובדים על תכנית פעולה קטנה וקצרה יותר לשבוע בלבד.
המפגשים עם החבר המלווה כל שבוע מטרתם לאפשר לנו להישאר מוכוונים ומדוייקים לתכנית הפעולה שקבענו במגדלור ולבחון ולבדוק את ההתקדמות כל שבוע ולא רק פעם בחודש.
היי מיכל, זאת נועם. יש ילדה אחת שאני עושה איתה “שיחות ידידות” אבל היא לא לומדת בקוד המנצח. היא גם לא יודעת בכלל מה זה, ואני לא יודעת מה לעשות, כי אין לי בכלל חברה שגם עושה את קוד המנצח כמוני.
תוכלי לייעץ לי בבקשה?
היי נועם, את יכולה להמליץ לחברה שלך ללמוד גם קוד המנצח לצעירים ואת יכולה אפילו ללמד אותה את זה.
אפשרות נוספת היא לעשות את התהליך של החבר המלווה עם אחד ההורים או האחים בבית. ואת כמובן יכולה לכתוב לי כאן בפורום ואני אהיה החברה המלווה שלך! 🙂
הי מיכל לא כדאי שגם החבר שלי ילמד קוד המנצח לצעירים כי נגיד יש לי חבר שעם אני מבקש מימנו משהו שקשור למשהו שהוא לא מכיר אז הוא מתעקש שאני יסביר לו למה קשורה הבקשה שלי ואז נורא קשה לי להסביר לו 🙁 🙁 🙂
היי, אם יש לך חבר שיכול גם כן ללמוד קוד המנצח, זה יהיה נפלא עבור שניכם, כך תוכלו ליצור לכם סביבה מנצחת ומקדמת.
אתה יכול להמליץ על התכנית לחבר שאתה חושב שזה יכול להתאים לו 🙂
היי, בהחלט אפשר לשתף את ההורים בעבודה על המטרות והיעדים בנבחרת החוקרת. אני בטוחה שהם ישמחו להיות ה”חברים המלווים שלך”.
אפשר גם להציע לחבר לעשות את זה איתך וללמד אותו את הדברים שנלמדים בתכנית וכמובן שאפשר גם לשתף אותי, כאן בפורום ואני אהיה החברה המלווה שלך ?
היי, אפשר לשתף את ההורים בעבודה על המטרות והיעדים, אפשר להציע לחבר לעשות את זה איתך וללמד אותו את הדברים שנלמדים בתכנית וכמובן שאפשר גם לשתף אותי, כאן בפורום ואני אהיה החברה המלווה שלך 🙂
כן, בהחלט יש סיבה.
זה בנוי כך במיוחד כדי לעזור לתהליך הלמידה של התלמידים, שהם יפגשו רקע מוכר וקבוע ובדרך הזו יוכלו להתרכז יותר בקלות בתכנים, שהם משתנים.
מה זה מחברת המחשבות?
מחברת מחשבות יכולה להיות מחברת או פנקס שילווה אותך ותוכלי לכתוב בה את המחשבות והרעיונות שלך לאורך היום
היי מיכל, אני אליה
מה לעשות אם אין לי מי שיהיה חבר מלווה?
היי אליה, את יכולה לבקש מאחד ההורים או האחים להיות חבר מלווה עבורך. וכמובן אני יכולה להיות חברה מלווה עבורך כאן בפורום 🙂
היה מאוד כיף השיעור הזה זה שיעור כיף ברמות
היי, אני מאוד שמחה לשמוע שהשיעור היה לך כיף ברמות! כל הכבוד על העבודה שלך בנבחרת עם החברה המלווה!
תודה
היי מיכל,
יש לי שאלה:
אם רשמתי את הפעולות לחודש הקרוב בשאלה “מה” במגדלור החודש למה צריך לרשום שוב פעם פעולות במפגש עם החבר מלווה?
לא הבנתי. אשמח אם תסבירי.
היי, במפגש עם החבר המלווה יכולות להיות פעולות נוספות של “מה?” לפי העצות שיתן החבר המלווה או לפי ההתקדמות שהיתה לך השבוע האחרון. אם אין תוספת בעצות ואין שינוי בפעולות בעקובת התקדמות, אז אין חובה לרשום שוב את הפעולות של ה”מה” במפגש עם החבר המלווה. כל הכבוד לך על העבודה עם מגדלור החודש!!!
לא כדאי חברים כי לא כולם מקירים את קוד מנצח אדיף בני משפחה
אפשר בהחלט לעשות את העבודה עם החבר המלווה עם בני משפחה ואפשר גם עם חברים. אם החברים לא מכירים את קוד המנצח לצעירים זו יכולה להיות הזדמנות מצויינת ללמד אותם ושגם הם יכירו
הי מיכל
זה ברק חן, אני בכתה ה’ (נורית זו אמא שלי, אולי כדאי לשנות אצלכם)
נתת משימה לבצע משימות עם חברים
יש לי הרבה חברים, אך אני לא מרגיש בנוח לשתף אותם שאני בתהליך של קוד המנצחים לצעירים.
מה עושים?
אפשר עם אח או אמא שלי?
היי ברק, שיניתי כפי שביקשת את שם המשתמש על השם שלך.
אתה בהחלט יכול לבחור באמא שלך או באח שלך כחב/ה מלווה בתהליך הנבחרת. אתה מוזמן תמיד לשתף אותי כאן בפורום וגם אני אוכל להיות החברה המלווה שלך 🙂
היי אצלי ואצל החברים שלי זה לא ממש ככה החברים שלי פחות חושבים כך עם יותר חושבים להן עם רוצים להגיע אבל אין לעם דרך מיוחדת
היי, הדברים שאתה כותב ממחישים את החשיבות של להיות בסביבה מנצחת. למדנו במודול 3 על המשמעות והחשיבות של כוח הקבוצה.
אתה יכול לסגל לעצמך הרגלים של עבודה בשיתוף פעולה ולאט לאט כך תוכל גם להשפיע על החברים שנמצאים בסביבך. אפשרות נוספת היא לבדוק את החברים שמסביבך האם הם אכן חברים מקדמים עבורך שאתה רוצה להמשיך להיות בחברתם ולבחון אפשרות של התחברות עם חברים חדשים שאיתם אתה כן תרגיש את כוח הקבוצה.
המטרה שלי היתה להצליח בחשבון, התאמצתי מאוד, אמא שלי והמורה הפרטית עזרו לי ואני מרגישה שרמת ההבנה שלי השתפרה ואני בדרך הנכונה
ליר
רימונים אשדוד
היי ליר, כל הכבוד לך! אני ממש שמחה לשמוע על התהליך שבחרת לעשות על מנת להתקדם במקצוע החשבון!
נפלא שאת מרגישה שרמת ההבנה שלך השתפרה. את הבחלט בדרך הנכונה ומתקדמת אל עבר המטרה שלך.
תזכרי תמיד שהאושר שלך הוא בתהליך ההתקדמות, כשאת מנצחת בהישגיות יחסית לעצמך ומשתפרת עוד ועוד בכל יום.
המטרה שלי – להצליח להתקבל לתכנית טלוויזיה – “הבנים והבנות”
באודישן אתאמץ מאוד לעבור
ממני
אלין מכיתה ה3 רימונים אשדוד
היי אלין, תודה רבה לך על השיתוף במטרה שלך להצליח באודישין! אני מאחלת לך המון בהצלחה!
המטרה שלי היתה להצליח באנגלית
פעמיים בשבוע נעזרתי במורה פרטית
וכך הצלחתי לשפר את הבנה וההישגים שלי
יסמין מכיתה ה3, בית הספר רימונים אשדוד
היי יסמין, אני מאוד גאה בך על ההתקדמות במקצוע האנגלית! כל הכבוד לך שהתמדת בתהליך הלמידה! כיף לשמוע שאת גם רואה תוצאות מהמאמץ שלך 🙂
היי מיכל!
אני מבין שכשאני עובד עם עוד חבר אני זה יכול לתרום לי בכך שהתחייבתי בפניו והוא יכול להציע לי הצעות אבל…
יש לי שאלה:
אם קבענו מה נעשה, מתי נעשה ומי יעשה במגדלור החודש למה צריך לרשום את היעדים לשבוע הקרוב שוב פעם?
אשמח אם תעזרי לי (ותודה מראש).
שלמה
היי שלמה, במגדלור רשמנו תכנית פעולה לחודש שלם קדימה, ואילו במפגש עם החבר המלווה אנחנו עובדים על תכנית פעולה קטנה וקצרה יותר לשבוע בלבד.
המפגשים עם החבר המלווה כל שבוע מטרתם לאפשר לנו להישאר מוכוונים ומדוייקים לתכנית הפעולה שקבענו במגדלור ולבחון ולבדוק את ההתקדמות כל שבוע ולא רק פעם בחודש.
זה אלחנן
והחברים שלי לא מהסגנון של
להבוד כל דבר מחדש ואמא
שלי היחדה שיכולה והיא
כלהי
היי אלחנן, אתה יכול להעזר באמא כחברה מלווה, אם היא יכולה. אתה גם מוזמן בשמחה לכתוב לי כאן בפורום ואני אהיה החברה המלווה שלך 🙂
היי מיכל, זאת נועם. יש ילדה אחת שאני עושה איתה “שיחות ידידות” אבל היא לא לומדת בקוד המנצח. היא גם לא יודעת בכלל מה זה, ואני לא יודעת מה לעשות, כי אין לי בכלל חברה שגם עושה את קוד המנצח כמוני.
תוכלי לייעץ לי בבקשה?
היי נועם, את יכולה להמליץ לחברה שלך ללמוד גם קוד המנצח לצעירים ואת יכולה אפילו ללמד אותה את זה.
אפשרות נוספת היא לעשות את התהליך של החבר המלווה עם אחד ההורים או האחים בבית. ואת כמובן יכולה לכתוב לי כאן בפורום ואני אהיה החברה המלווה שלך! 🙂
לחתום על מסמך או חוזה זה משהו שאומר התחייבות.
נכון מאוד! בעצם השימוש בחתימה מול החבר המלווה אני מתחייב לעשות את הפעולות שמקדמות עבורי אותן קבעתי במגדלור החודש.
הי מיכל לא כדאי שגם החבר שלי ילמד קוד המנצח לצעירים כי נגיד יש לי חבר שעם אני מבקש מימנו משהו שקשור למשהו שהוא לא מכיר אז הוא מתעקש שאני יסביר לו למה קשורה הבקשה שלי ואז נורא קשה לי להסביר לו 🙁 🙁 🙂
היי, אם יש לך חבר שיכול גם כן ללמוד קוד המנצח, זה יהיה נפלא עבור שניכם, כך תוכלו ליצור לכם סביבה מנצחת ומקדמת.
אתה יכול להמליץ על התכנית לחבר שאתה חושב שזה יכול להתאים לו 🙂
אף אחד מכל הכיתה שלי לא ”בקוד המנצח” מי יהיה ה”מלווה” שלי?
אולי ההורים שלי יכולים להיות ה”חבר/ה מלווה” שלי?
אשמח אם תעזרי לי
היי, בהחלט אפשר לשתף את ההורים בעבודה על המטרות והיעדים בנבחרת החוקרת. אני בטוחה שהם ישמחו להיות ה”חברים המלווים שלך”.
אפשר גם להציע לחבר לעשות את זה איתך וללמד אותו את הדברים שנלמדים בתכנית וכמובן שאפשר גם לשתף אותי, כאן בפורום ואני אהיה החברה המלווה שלך ?
הואו ממש עזרת לי נורה עכשו כל יום אני נפגש איתו כל שבוע!
נפלא!
תודה רבה מאוד עזרת לי
בשמחה רבה! 🙂
היי מיכל פעם היה לי ממש קשה ושאני התחלתי לראות את הקוד המנצח לצעירים אז זה ממש אזר לי תודה רבה
היי, כיף לשמוע! תודה רבה על הפירגון 🙂
אני גאה בך מאוד על ההתקדמות!
אה ראיתי שענית על זה
היי מיכל, אין לי חברים שעושים את התכנית.. וגם אחותי לא עושה מה לעשות?
היי, אפשר לשתף את ההורים בעבודה על המטרות והיעדים, אפשר להציע לחבר לעשות את זה איתך וללמד אותו את הדברים שנלמדים בתכנית וכמובן שאפשר גם לשתף אותי, כאן בפורום ואני אהיה החברה המלווה שלך 🙂
תודה רבה
רצינו לשאול שאלה שלא קשורה לתוכן הנלמד –
האם יש סיבה שבכל השיעורים יש מוזיקה זהה, רקע זהה ובגדים זהים?
כן, בהחלט יש סיבה.
זה בנוי כך במיוחד כדי לעזור לתהליך הלמידה של התלמידים, שהם יפגשו רקע מוכר וקבוע ובדרך הזו יוכלו להתרכז יותר בקלות בתכנים, שהם משתנים.
תודה לך מיכל על העצה המדהימה,אני הולכת להשתמש בה עוד הרבה פעמים.
כיף לשמוע! 🙂
היה מדהים!
קיבלנו עצות נהדרות!!
כיף לשמוע שהיה לכם מדהים! כל הכבוד לכם על העבודה עם החבר המלווה!
Hi Michal as we r living in Bucharest can we make the meeting by the whatsup?or can we make the meeting with our mother?
Hi, yes. You can make the meeting by whatsapp and you can also make the meeting with your mother